Uutisarkisto vuodelle 2006


27.12.06 @ 00.00 Keskiviikko 27.12.2006

REAL DEAL ALE

-huppareita, t-paitoja, takkeja -30%, -40%. Ale kenkiä 49?, 59?, 69?. Jos se koskaan onmieheen niin nyt. Ja naisille kans: CTRL, VOLCOM, NIKITA paidat ja hupparit -30% !!!

-Välipäivien virallinen ohjelma: Tänään Dealiin hamuaan uutta gearia, huomenna nelivitoseenHappi bileisiinja perjantaina Syötteelle,Syöte UGkisoihin. Syötteellä kisojen jatkobileissä Dj:tJay Honey & Pef Dollaz sekä Hannibal & Soppa live !!

Hei Game! Ihan siistiä että jätkäkin on ALAn miehiä mutta eikö tuossa nyt oo jo vähän ylilyönnin makua?

23.12.06 @ 00.00 Lauantai 23.12.2006

-Real Deal avoinna huomenna, jouluaattona klo 9.00-13.00.

-Mehi huhujen mukaan kaupungissa. All boys and girls beware!

22.12.06 @ 00.00 Perjantai 22.12.2006

-Uutta Newera suikkaa ja pipoa kehissä. Suikat 45?, pipot 19?. Halapaa ku saippua.Joulukalenterissa täysin pöyristyttävä tarjous:

21.12.06 @ 00.00 Torstai 21.12.2006

-Uutta LRG t-paitaa, hupparia, farkkua ym. hyllyssä. Real Deal OG vetskarihupparia uudessaroyal blue värissä. Parit uudet Locksteady loimet. Käy sissään tai pistä tilaten.

-Uus Hangup vihdoin myös Oulun korkeudella lehtipisteissä. Jos et ole tilaaja niin hae itelles vieläkun lehtiä riittää. Sippola & Karvoaikanen in e.f.f.e.c.t.

20.12.06 @ 00.00 Keskiviikko 20.12.2006

-Real Deal “Sopranos” hupparia ja vetskarihupparia uus satsi pirtissä.Lisäksi tarjolla uutta tumman harmaata OG hupparia. Uudesta hupparista ei vielä kuvaa. Muut kuvatja saatavilla olevat koot löytyytäältä. HUOM. Sopranos t-paidastasaatavilla myös naisten malli. Olisko se lämsälle pukinkonttiin?

-Jos hyvä musiikki kiinnostaa niin kannattaa tarkastaaAnteron myspace.Keepin it Dealista tuttua matskua + muita hyviä raitoja. Real Deal suosittaa, jotku ne vaan kuosittaa.

-Tämän päivän luukusta paljastuu pöyristyttävä supertarjous:

19.12.06 @ 00.00 Tiistai 19.12.2006

-Real Deal, entistäkin kansainvälisempi.www.myspace.com/diili. Ollaanko kavereita?

-Myös Lordi tietää ALAn.

18.12.06 @ 00.00 Maanantai 18.12.2006

-LisääReal Deal t-paitojahyllyssä ja nettikaupassa! Mustaa Sopranos t-paitaa sekä keltaista ja turkoosia OG Tagt-paitaa jälleen saatavilla kaiken kokoisena (S-XL). Lisää huppareita keskiviikkona ja Big Tag t-paitaaloppuviikosta jos korvatunturilla ollaan ahkerana.

17.12.06 @ 00.00 Sunnuntai 17.12.2006

16.12.06 @ 00.00 Lauantai 16.12.2006

15.12.06 @ 00.00 Perjantai 15.12.2006

-Petteri chillaa karsinassa mutta Putte lyötiin jo lihoiksi ja arvottiin. Puten maallistenjäännosten omistajaksi selviytyi lopulta Teemu Jaakola aka Lihas. Onneksi olkoon!

-Uutta Hanguppia odotellessa kannattaa tarkastaa onkotämä juttu nyt sitten ihan susi vai mitä.

14.12.06 @ 00.00 Torstai 14.12.2006

-10 päivää jouluun. Jouluhirviän pikkuapuaikaset kurkkii ikkunoista ja lumesta ei oo tietookaan.Uutta Ctrl hupparia ja farkkua hyllyssä. Uutta vinyyliä Juhanin levynurkassa. Jim Beamitpöytään + levarit ja mikki.

-Samoja erejä.

13.12.06 @ 00.00 Keskiviikko 13.12.2006

-Keskiviikon luukusta paljastuu: Kolme t-paitaa kahden hinnalla! Eri reilua, eikö vain?Olisko se Dealin paita + ALAn paita + joku LRG:n ryijy? Vai pitäskö täräyttää lämsälle Nikita paitaja kavaltaa samalla itelle parit paidat siinä sivussa? Vai olisko se vaanmieheen?>

12.12.06 @ 00.00 Tiistai 12.12.2006

-Uusi päivä, uusi luukku. Tänään kaikkiLocksteady loimet -15%.

-Uunituoreet ALAn paidat hyllyssä.

Kesäkuvat part XV

09.12.06 @ 00.00 Maanantai 9.12.2006

-No mitä se?

-Unohtunu laittaa nettiin meidän hienon joulukalenterin päivän tarjoukset, muttaaloitetaan nyt sitten vaikka tästä päivästä. Parempi myöhään kun ei millonkaan ya know. Eli tänäänkaikki LRG vaatteet -20% ja kaikki Zoo York kamat -15%. Huomenna uudet kujeet.

-Uus ESA pirtissä. Haehan omas ennenkun loppuu. “Kylmä Esa”.

09.12.06 @ 00.00 Perjantai 9.12.2006

-Tänään!!!!!!!!!!  Righteouz Nightz pikkujoulut. Illan specialina uusin uunituoreESA jaossa nelivitosessa.

-“Anna mature rahhaa”

04.12.06 @ 00.00 Maanantai 4.12.2006

-Viimeksi tulleet Niket:

DUNK HIGH white/khaki 95?

ZOOM AIR REGIME white/met gold-midwest gold 95?

AIR CLASSIC black/metallic silver 75?

AIR CLASSIC dark mocha/metallic gold 75?

DUNK LOW PREMIUM chlorine blue/white 89?

DUNK LOW grass/white 89?

DUNK MID wheat/bronze 89?

-Pikkujoulut launtaina hallilla oli levottomat niin kuin arvata saattaa. Best trick kisan vei Joonasbackfoot late flipillä boksin yli. Kasperi ja Matias oli myös vahvassa iskussa. Illalla k-18 sessioissanähtiin myös sairaita juttuja ja hyviä asuja. Paras asu unohdettiin palkita mutta sillä tuskin on väliä.Tässä parit kuvat.

01.12.06 @ 00.00 Perjantai 1.12.2006

-No niin, uudet Happy Hour ja Pub 26 dekit kehissä. Uutta Nikea myös niin tuhannen!Kuvia kalosseista heti ku kerkee.

-Samoja erejä.

-Nähään Funky Aikasessa!

30.11.06 @ 00.00 Torstai 30.11.2006

-Zoo York dekkejä hyllyt väärällään.Ja hintakin on alan. 69? sis. gripin.

-Uusia dekkejä sekä lisäksi t-paitoja pirtissä myösMelodicalta.Eiköhän pistetä puhaltaen ja näppäillen?

Perjantaina mieheen. Action guaranteed!

-Ja Lauantaina pikkujoulut hallilla. Taitaa olla mies myös silloin.

28.11.06 @ 00.00 Tiistai 28.11.2006

-Uutta LRG paitaa ja hupparia pirtissä. Uudet Happy Hourdekit hyllyssä loppuviikosta.

-Tomppa ja Oilinki back from Barca. Renki yhä Tampereella?

-Hallin pikkujoulut lähestyy. Joko asut on katottu kohalleen? Kuka korjaa best outfit palkinnon?Pena? Tuomi? Osmo? Mäkelä?

-Lisää tavaraa lisätty tuoteosioon. Check it!

-Orhe työstää reissupätkää ja hyvältä näyttää. Coming soon…

25.11.06 @ 00.00 Lauantai 25.11.2006

-Tuoteosio avattu! Nyt Real Deal kamat tilattavissa uudella tuotteet sivullamme.Check it out! Ens viikolla lisää tavaraa esille.

-Oulun rullalautailijat ry:n SUPER TARJOUS. OR ry:n jäsenkortilla kaikki tuotteet -20%seuraavan viikon ajan (la 25.11-pe 1.12). How sick is that?

24.11.06 @ 00.00 Perjantai 24.11.2006

-Taresta tuli isä! Pojasta polvi pahenee? Onneksi olkoon Tare & Marika!

-Tänään nelivitosessa:

-Tikarin sivuilla kuvareportaasi Nike kiertueelta.Sippolalla erittäin vahvaa näyttöä.

23.11.06 @ 00.00 Torstai 23.11.2006

-Homies be wildin! Pertsi edustaa Veli lehdessä, Juhani ja Nick Pedon kannessa.

-Oulun rullalautailijat ry:n pikkujoulut Hiukkavaaran hallilla la 2.12. Päivällä avoimet pikkujoulusessiot13.00-18.00 ja illalla k18 sessiot 18.00-22.00. Päiväsessiossa best trick -kisa ja naposteltavaa,iltasessioissa ohjelmassa joulupukin vierailu (5? lahjat mukaan ettei tuu pelkkiä risuja) ja best outfit -kisa.Hyvvää lämsää? Tuskin näissä kemuissa.

Kesäkuvat part XIV

Soppa ja Hane riivattuna Flowssa 06.

20.11.06 @ 00.00 Maanantai 20.11.2006

-Masan tekstariraportti Turun Nike demosta: “Turussa oli alan halli ja rento skeitata ja saijotaki 1/2 alan liikkeitäki. Jätkät oli kyllä aika pitkälti samoja eli ei tarvinnu pyöritelläpeukahirveitä. Simolle propsit hyvästä suolapitoisuudesta. Ala. Samoja.Autossa vitun kovaa kamaa: Rick Ross ja uus Game.”

19.11.06 @ 00.00 Sunnuntai 19.11.2006

-Ehtoota. Sippola demottaa tänään Turussa, Tomppa Barcelonassa ja Säämäset Oulussa.Nike demo perjantaina hallilla oli superkova niinku asiaan kuuluu. Kiitokset Tave, Ruikka, Simo & Teemu!Super kova oli myös Miikka Niemen Good Times.Otto, Kurula, Lohe + muut. Big Up!

Kesäkuvat part XIII

Renki tekee kaiken switchinä. Doo rag kädessä, bisset päässä ja lauta switch hang upissa. Ruotsinreissu 06.

15.11.06 @ 00.00 Keskiviikko 15.11.2006

-No niin, taas olis vaikka mitä kivaa tarjolla. Tänään:

-Perjantaina onkin sitten ohjelmaa koko illaksi. Elikkä ekaksi:

-Ja jatkot:

-Nike demossa vetämässä Simo Mäkelä, Tave Silvast, Ville Pietiläinen, Pete Ruikka ja Matti Sippola.Good Timesissa kovaa vetämistä mm. Otto Veijolalta ja Antti Kurulalta. Se on tupla tai kuitti ja hyvvää lämsää tietenki.

10.11.06 @ 00.00 Perjantai 10.11.2006

NYT LƒHTEE HALAVALLA

TƒNƒƒN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09.11.06 @ 00.00 Torstai 9.11.2006

-Kemmuru: Kehumatta Paras LP (19e] vihdoin pirtissä!

06.11.06 @ 00.00 Tiistai 6.11.2006

No niin, ens viikonlopun lukujärjestys:

Perjantai

Kemmuru @ 45special 5/4? k19

Lauantai

Morley @ 45special 5/4? k19

Kyllä maistuu!!!

Kesäkuvat part XII

Faabio ja Spoon Oslossa 06. Hyvästä lämsästä ei mitään tietoa.

Terveisiä Ateenasta! t. Koston & Billy Valdes

06.11.06 @ 00.00 Maanantai 6.11.2006

-Ei näihin totu koskaan. Maanantain muistolle.

-Uutta vinyyliä Juhanin laarissa, parit uudet Volcom ja C1rca pipot hyllyssä ja vielä pari Kolma dvd:tä jälellä.

-Alkasko se olla taas aika pikkujoulujen?

03.11.06 @ 00.00 Perjantai 3.11.2006

TƒNƒƒN !!!

Perjantain pelastaja, viikonlopun vapahtaja, Funky fuckin Friday! Back in the house once again.Feel the funk and get drunk!

-Kesäkuvat part XI

Pef switch krooks. Okse vaanii taustalla ja Teme otti kuvan. Vuosi on 96 eikä tuo temppu oo onnistunu enää koskaan tuon jälkeen.

-Paljonko se olikaan?

02.11.06 @ 00.00 Torstai 2.11.2006

-Nyt on rehellistä rainaa tarjolla! Kolma dvd 10?. Tämän jokainen hoitaa itellensä. Ait!

-Uutta Nike kalossia, Icon takkia ja parit uudet LRG paidat hyllyssä.

-Kesäkuvat part X

Pena G

31.10.06 @ 00.00 Tiistai 31.10.2006

Tarzan 21v hä! Hƒ!

28.10.06 @ 00.00 Lauantai 28.10.2006

Tuli vähän sekoiltua noiden Hiukkavaaran hallin aukioloaikojen kanssa. Viikonloppuisin, la ja su,halli on auki 13.00-18.00 EI SIIS 12.00-18.00 kuten tuli erehdyksessä laitettua. Sheriffinä tänäänBo to the Jo ja huomenna Palle. Tervemenoa!

27.10.06 @ 00.00 Perjantai 27.10.2006

Locksteadyn sivut vihdoin valmiit ja kehissä. Check it!

-Lisää kysymyksiä Sippolalle!

26.10.06 @ 00.00 Torstai 26.10.2006

-SeuraavaanHanguppiin tulee Sippolan Matin haastattelu.Oilinki on räpsinyt kuvat mutta itse haastattelu on vielä tekemättä.Nyt sinulla on mahdollisuus osallistua haastattelun tekoon ja “Kysyä Sippolalta.“Lähetä kysymyksesi viikon sisällä osoitteeseen info@realdeal.fi, otsikolla “Kysy Sippolalta.“Parhaat kysymykset päätyy lehteen saakka, huonot ei.

On se herkkää.

25.10.06 @ 00.00 Keskiviikko 25.10.2006

-Uutta C1rca kalossia hyllyssä. Samoin ALAN kriteerit täyttävää Zoo York loimea.

-Alasta puheen ollen Nikula on Ateenassa Maden luona. Ala in Athens? Ken tietää.. Annahan kuulua ittestäs!

-Kesäkuvat part IX

Edillä ja Rengellä rommikolat, muilla mies. Orhe vaanii taustalla ja Orhen taustalla vaanii Pohjoismaidenpaskin paku. Spoon uhrautui kameran taakse. Mikä lie kaupunki? Ruotsissa kuitenkin ollaan ja vuosi on nollakuus.

24.10.06 @ 00.00 Tiistai 24.10.2006

-Kesäkuvat part VIII

Kotila ssbsts ekalla ilman waxia limput pellissä.

23.10.06 @ 00.00 Maanantai 23.10.2006

Temellä on uus koira. Huhujen mukaan kohta taas ajokorttikin. Pikku Kerssonit?

21.10.06 @ 00.00 Lauantai 21.10.2006

Oisko se mieheen tänään?

20.10.06 @ 00.00 Perjantai 20.10.2006

-Uutta Brooklyn Industries ja LRG t-paitaa hyllyssä.

-Heti alkuunsa loppunutta Kemmurun “Kehumatta paras” cd:tä taas kehissä.

Tänään tanssitaan. Nyt tai ei koskaan niinku Tomppa sano.

-Kesäkuvat part VII

Tähän fiftariin Sundsvallissa loppu Kipen Ruotsin reissu 05. Väkeväthän siitä tuli.

19.10.06 @ 00.00 Torstai 19.10.2006

HIUKKAVAARAN HALLIASIAA

-Syksy on edennyt siihen pisteeseen että on aika jälleen avata Hiukkavaaran skatehalli. Uudistuksiakokeneen hallin avajais-sessioita vietetään lauantaina 21.10 klo. 18.00 alkaen. Sisäänpääsy lauantainaedellyttää Oulun Rullalautailijat ry:n jäsenmaksun (15?) maksamista kaudelle 2006-2007. Maksun voi käydäsuorittamassa etukäteen Real Dealissa tai launtaina klo. 18.00 alkaen hallilla. Sunnuntaina halli aukinormaalisti klo 12.00-18.00. Maanantaina totuttuun tapaan bmx-vuoro ja tiistaista eteenpäin halli aukinormaalisti arkiaikataulujen mukaan 17.00-21.00.

18.10.06 @ 00.00 Keskiviikko 18.10.2006

Oilingit 24v. RD onnittelee! “Mitä jätkä?”

17.10.06 @ 00.00 Tiistai 17.10.2006

-Perkele, meillähän onhumma.

16.10.06 @ 00.00 Maanantai 16.10.2006

-Osmo 18v. Onneksi olkoon! (elä silti eijy) Synttäreiden kunniaksi pari uutta J Mikolan Osmo kuvaa lisätty kuvat/videot osioon.

Terveiset Tukholmasta.

-Kesäkuvat part VI

Renki tolpassa.

13.10.06 @ 00.00 Perjantai 13.10.2006

-Tänään !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Uus Kemmuru cd tiskissä. 15 raitaa, 15 euroo. Tehäänkö kaupat?

-Uutta dunkkia ja RD-hupparia hyllyssä. Freshinä nelivitoseen?

07.10.06 @ 00.00 Tiistai 7.10.2006

-Uutta Zoo York hupparia, farkkua ja loimea pirtissä.

06.10.06 @ 00.00 Maanantai 6.10.2006

-Siisti kooste Niken Kontulan demosta tarjollatäällä.

-Kik’s on melkein niinku Nike. Neljä kirjainta, kotipaikka alkaa O:lla ja molemmat edustaatänään uutisissa.Check it out!.

ALAn terveiset Helsingistä

-Kesäkuvat part V

Habaneros Tour 04. Säämästen hoodeilla.

04.10.06 @ 00.00 Keskiviikko 4.10.2006

-Ens Perjantain SUPERKAKSARI:

Hans-Peter Schutt: Kaffe Paus. Näyttelyn avajaiset Real Dealin kellarigalleriassa pe 6.10 klo 20.00-22.00.

Funky Friday 1 year anniversary special. A special feature with special features @ Never Grow Old fri 6.10 22.00——.

-Eli eka Dealiin nauttimaan taiteesta ja sitten Neveriin ottaan mieheen. Molemmat tapahtumat ovat kaikille avoimia (k18)ja maksuttomia eli turha keksiä tekosyitä. Ja hyvvää lämsää, sehän nyt on selevä!

-Kesäkuvat part IV

Ume 05. Spoon punnertaa, muilla mies.

30.09.06 @ 00.00 Lauantai 30.9.2006

Mehdin terveiset Hampurista

Randyn terveiset Barcelonasta

-Kesäkuvat part III

Stockholm 05

29.09.06 @ 00.00 Perjantai 29.9.2006

-Häppäriltä on luvassa uus raina keväälle ja sen trailerin voi käydä kattomassa luonnollisestiHäppärin sivuilta.HH takin skatin to the next level!

-Sampalta, Joonakselta ja kumppaneilta myös traileria tarjolla youtubessa.Hyvältä näyttää! Millon lie leffa ulkona?

-Nelivitosessa tänään Bomb a Club starring Black Bear Sound. RD suosittelee.

-Kesäkuvat part II

Sippola alan keholla Ruotsissa 2005. Vain vuohet puuttuu.

26.09.06 @ 00.00 Tiistai 26.9.2006

-Sillä välin ku Beecher ottaa Oswaldissa mieheen, kannattaa käyä kattoonHangupin foorumi.Good shit!

25.09.06 @ 00.00 Maanantai 25.9.2006

-Sunnuntain levykirppiksellä vinyyli vaihtoi omistajaansa sen verran vilkkaasti että homman vois ottaauusiksi vielä tälle syksylle. Pistetään infoa kunhan päivämäärä saadaan lyötyä lukkoon.Viikonlopun meininki oli muutenkin varsin vahva. Perjantain osaltaerikoismaininta SuperJannelle hyvästä turnauskestävyydestä!

-Uutta C1rca kalossia pirtissä.

Osmo elä eijy.

19.09.06 @ 00.00 Tiistai 19.9.2006

-Me tehään teille taas ens viikonloppu helpoksi: PerjantainaSuperJanne @ 45 Special jasunnuntaina levykirppis @ Real Deal. Ei tarvi keksiä ite puuhaa ku lauantaille!

13.09.06 @ 00.00 Keskiviikko 13.9.2006

-Perjantai bangerit jatkuu. Funky Friday Never Grow Oldissa pe 15.9. dj’s Pef & Jayin the place to be. Hyvvää lämsää.

12.09.06 @ 00.00 Tiistai 12.9.2006

-Panama Reijolla alkaa tänään uusi elämä antabuslääkityksen merkeissä. Onnea yritykseenK.O! Me tuetaan sua!

-Adebisin kanssa mieheen.

11.09.06 @ 00.00 Maanantai 11.9.2006

-Uus viikko, sama suola. JT oli niin ug ettei erikoispalkintoja herunu tällä kertaakellekään. Kuopio ja karpalovodka lienee synonyymejä Oulussa menneen viikonlopun jälkeen..

-Uus Kingpin kaupoissa. Represent, represent!

09.09.06 @ 00.00 Lauantai 9.9.2006

-Se ei siis ollu Kemppu, Nikke, Enis, Ate, Väne, Kasperi, Tave, AO tai kukaan niistä Temenmielikuvitus hahmoista vaan Jani “Tuominen” Tihinen. Suurin osa veikkas oikein ja onnenhirviä suosi heistä AnttiPietolaa (huppari), Jussi Tirkkosta (t-paita) ja Mika Murtoa (t-paita). Onneksi olkoon! Paidat voihakea dealista. Niin ja jos et oo hoksannu niin tuosta oranssista “Jani Tihinen” tekstistä kupainaa ni pääsee kattomaan mitä mies sai aikaan viime torstaina parkilla.

-Pistetään saman tien uus kisa pystyyn. SwitchstancenJape on kaupungissa ja sille joka onnistuu ottamaan miehestä ekana kuvan on luvassa yllätyspalkinto.Kuvat osoitteeseen info@realdeal.fi

08.09.06 @ 00.00 Perjantai 8.9.2006

JANI   TIHINEN

Tervetuloa joukkoon hirveimpään! Samoja jätkiä.

-Kisan voittajat julki huomenna. 

08.09.06 @ 00.00 Perjantai 8.9.2006

-Wassup fools! Uus vetäjä paljastetaan illemmalla ja samalla arvotaan ryijyt oikein vastanneidenkesken. Tämä päivä on siis vielä aikaa osallistua kisaan.

-Jos suola meinaa olla päällä tai reggae hammastavaan jomottaa niin tänään kannattaa suunnaksi otta Milou. Synttäreiden kunniaksi Happy Hour onvoimassa koko illan!

-Niin ja Häppäriä on tarjolla myös dealissa. Uudet super rare limited edition Happy Hour t-paidatmyynnissä hintaan 22?. Piä kiirettä tai jäät ilman

04.09.06 @ 00.00 Maanantai 4.9.2006

-UUS VIIKKO, UUS VETƒJƒ! Rahat on juotu mutta teami senkun paisuu. Kysymys kuuluukin kuka tämä uusReal Dealin edustaja on? Vastaukset info@realdeal.fi. Oikein vastanneiden kesken arvotaan Dealin t-paitoja jahuppareita. Vastaukset perjantaihin mennessä. Vihje: nyt ei tarkoteta Jakea joka tarttu haaviin jo viime viikolla.

02.09.06 @ 00.00 Lauantai 2.9.2006

-Luola,internationally known.

-Tuomi does it.

-Pistä swang soimaan ja ota mieheen

30.08.06 @ 00.00 Keskiviikko 30.8.2006

-Joonas tuli tokaksi, Tuomine eity avoimen finaaliin, Pentti teki semeissä tiikeritja Siboulahhh laattas Mestarin päälle. Ei yhtään hullummin.

Onneksi olkoon Joonas!

And the new team member is…. JAKE !!!. Keepin it gangsta since 97 and ridin for Real Deal since 06. We so proud YO!

-Sutta ei löydy mutta suola on päällä.

22.08.06 @ 00.00 Tiistai 22.8.2006

Real Deal @ Skate SM 25-27.8

-Real Dealin osasto Skaten SM kisoissa Helsingissä. Tarjolla T-paitaa, hupparia, pipoa ym.Lisäksi mukana Locksteadyn huppareita ja kauluspaitoja. Biiseistävastaavat DJ:t Effen, Nikke, Jay Honey ja Chicago Pekka. It’s gonna be sooo gangsta. Jos oot erehtynyStadiin ni tuu käymään!

-Real Dealin vetäjät SM-kisoissa: Mikko Seppänen, Kimmo Vahteri, Toni Kärkkäinen, Joonas Pahkala,Matti Sippola, Antti Pesonen, Jani Tihinen (köyhyys flow) + UUSI SALAINEN TEAM MEMBER JOKA PALJASTUU SITTEN KISOISSA

-Kisojen jatkobileitä odotellessa

21.08.06 @ 00.00 Maanantai 21.8.2006

-“bleidareilta skeittareille”

-Uutta Neweraa pirtissä.

-Joonas voittaa SM-kisat.

-Pysyykö se Tarzanin teltta pystyssä?

18.08.06 @ 00.00 Perjantai 18.8.2006

-Tänään Righteouz Nightz @ 45 special. Beatbox Suomen mestari Felix Zenger live + dj:tRap One, Jay Honey & Pef. Nähään alalla! Se on mies!

16.08.06 @ 00.00 Keskiviikko 16.8.2006

-It’s tha Righteouz Nightz bitch!

12.08.06 @ 00.00 Lauantai 12.8.2006

-SPOON 18V. Se on mieheen!

09.08.06 @ 00.00 Keskiviikko 9.8.2006

-Koulut alkaa mutta alkakoon. Uutta Circa hupparia, farkkua ja kenkää pirtissä.Aina pystyy.

-Koulun ohella kannattaa valmistautua myös ens perjantain varalle koska It’s tha Funky Friday folks!Puikoissa Pef & Jay niinku olla pitääkin. Myynnissä illalla myös Funky Friday mixtapea (5?). Ite kemuthanon ilmaiset. Perjantaina sitten mieheen 22-02 @ Never Grow Old.

04.08.06 @ 00.00 Perjantai 4.8.2006

-Kiitokset kaikille synttäreillä mukana olleille! Oli kivvaa! Best trickin vei Joonas,Pelle Hermanni challengen Sippola ja s.k.a.t.e:n SM-kisoihin lähtee Olli Aarni.Vuoden päästä uudestaan jos luoja suo.

Kuvat räpsi Olli Manninen>

01.08.06 @ 00.00 Tiistai 1.8.2006

-Real Dealin nettitoimitus back in bizzzz. Lomat on ohi ja arkeen alistuminen edessä. Huomenna keskiviikkonaon kuitenkin heti aihetta juhlaan silla Real Deal järjestää kolmevuotisen taipaleensa kunniaksi synttärisessiotHovinsuon parkilla klo 18.00 alkaen. Ohjelmassa flatti s.k.a.t.e:n Sm-karsinta + ruokaa & musaa eli kaikkea kivaa.Vahvasti kuvioissa mukana myös Nike SB, CTRL ja Ghetto Killah Pirates. Nähään huomenna parkilla!

-

12.07.06 @ 00.00 Keskiviikko 12.7.2006

-Perjantaina taas pamahtaa.. Lumiuni special @ 45 special. Ennen nelivitosta kuitenkin suunnaksi torinranta ja Tervasoihdun patio.Klo 18.00 - 21.00 Supa Ill Patio dj:s Rap One, Jay Honey & Pef. Ei maksa mittään / k18

05.07.06 @ 00.00 Keskiviikko 5.7.2006

-Real Deal juhlistaa Esan- ja suomalaisen kirjallisuudenpäivää (6.7.2006 torstai)kaakkukahaveilla…myös yllätysalennuksia ja muuta mukavaa esillä....tervetuloa

-Dealin joukkue kyntää Ruotsia ja huhujen mukaan Oslokin saattaa astua tielle…siinä on turska ihimeissään kun poho-joosen porukka pärähtää pirttiin!

-niin ja tietysti, laiha-Tuomas vihdoinkin saapunut Intiasta. Miestä ei ollut tuntea,kun maha oli jäänyt äiti ammanin kämpille.

26.06.06 @ 00.00 Maanantai 26.6.2006

-Jyrki 27 vuotta. Onneksi olkoon!

22.06.06 @ 00.00 Torstai 22.6.2006

-Hyvät juhannukset! Se on mieheen.

19.06.06 @ 00.00 Maanantai 19.6.2006

-Ruudolf t-paitaa, vinyyliä, cd:tä ja dvd:tä pirtissä. Keikka oli kivikova. Jaken setti oli myös niinkova että ikämiesten tanssikerho veti ittensä täysin uuvuksiin. Häppärin paitoja tulollaan piakkoin. 

15.06.06 @ 00.00 Torstai 15.6.2006

-Perjantain erikoisbonus: Righteouz Nightz Soundsystem Tervasoihdun patiolla torinrannassaklo 18.00 - 21.00. Tahtipuikoissa Rap One, Jay Honey & Pef. Ei maksa mittään / k18.

13.06.06 @ 00.00 Tiistai 13.6.2006

-Spektaakkelit jatkuu. Ruudolf ja Karri Koira back in biz. Erikoisvieraana Jarkko Poropudas aka dj Jaffa.

-Pro skate oli kans aika spektaakkeli. Alalla oli niin prot ku kylänmiehetkin. Pistetään kuvia jahkataivaallinen Mehdi niitä toimittaa.

07.06.06 @ 00.00 Keskiviikko 7.6.2006

-Spektaakkeli vailla vertaa. Esa & Pena nelivitosessa!!!

06.06.06 @ 00.00 Tiistai 6.6.2006

Pahat Viinit: Hannibal & Soppa NGO:ssa torstaina 8.6. Liput 6? ennakkoon Real Dealista.

-Esan # 3 työstäminen käy nyt kuumimmillaan. Ehtiikö lehti valmiiksi lauantaina nelivitosessa järjestettäviin julkaisubileisiin? Kuinka rohkea on kesä esa? Mitä on mielessä Antti Alapesulla? Vastaukset saataneen lauantaihin mennessä.

03.06.06 @ 00.00 Lauantai 3.6.2006

Smooth operator Spoon

-uutta suikkaa pirtissä

02.06.06 @ 00.00 Perjantai 2.6.2006

-Se olis sitten taas viikonloppu edessä. Joko suola kolottaa suussa? Jos kolottaa niin suosituksena on Randyn Strictly Roots bileet Miloussa tänään (k18/2?).-Pentti Amore & Montana Moon uus cd pirtissä samoin kuin Kemmurun uus sinkku. Real Deal suosittelee molempien poistamista erittäin lämpimästi. Uutta suikkalähetystä odotellessa…

Heinäkuussa taas reissuun

23.05.06 @ 00.00 Keskiviikko 23.5.2006

-Ruudolf kisaan tuli vastauksia niiiiiiin tuhannen. Nopeimpia olivat tällä kertaa Jani “Tuominen” Tihinen, Mika Murto sekä Timo Kivinen. Palkinnoksi lähtee vaparit Ruudolfin keikalle Nelivitoseen 16.6. Kyseessä oli siis LOCKSTEADYn huppari mitä Rudi ansiokkaasti sporttaa kuvavinyylissään. Locksteadyn nettisivuja odotellessa kannattaa käydä katsomassa mitä Katjalta on tarjolla naisille. Osoitehan on www.kiks.fi.

23.05.06 @ 00.00 Tiistai 23.5.2006

Lyhyellä varoitusajalla tulee mutta meno sitäkin hurjempi eli ens perjantaina 26.5 Funky Friday @ NGO!!!! Kehissä dj:t Pef & Jay sekä super champion vierailija dj Chicago Pekka. It’s gonna be sooooo hot! 0e/k18 NGO

-Minkä oululaisen, ainoastaan Real Dealissa myytävän vaatemerkin huppari Ruudolfilla on päällä uudessa 12” kuva EP:ssä? Kolmelle ensimmäisenä oikeen vastanneelle vapaalippu Ruudolfin keikalle 16.6 Nelivitosessa. Vastaukset: info@realdeal.fi

22.05.06 @ 00.00 Maanantai 22.5.2006

Huh, huh mikä viikonloppu! Perjantaina Eevil Stöö ja Pikku Herkko täysin liekeissä Rigteouz Nightzeissa. Lauantaina mahtavat sessiot betoniparkilla ja illalla vielä Pentti Amore & Montana Moon keikalla Lentävässä. Ei kai paljon enempää voi vaatia? No, ehkä mallichiksiä kainaloon mutta joka tapauksessa tapahtumarikas viikonloppu.Concrete Skate Festin best trick kisat vei manuaalien osalta Tuominen niin vaikeella tempulla ettei sitä osaa edes kirjoittaa. Porras/hubba challengen vei Siboulahh täysin sairaalla switch krooksilla tuplasettien hubbaan. Muista edukseen esittäytyneistä mainittakoon Kumi Tarzan, Kasperi Kropsu, Toloppa ja Fabio. Suuret kiitokset kaikille paikalla olleille ja palkinnoista big up: Nike SB, I-Path ja CTRL. Syksyllä sitten uudet karkelot kun parkki on kokonaan valmis.

Newera suikkatilasto:Tuominen 10Siboulahh 8Samppa 3Spoon 3

Nike sb kalossitilasto:Juhani 5Pef 5Siboulahh 3

-Tää meinas ihan unohtua, eli tänään, maanantaina, Pasi Järvelän tuotos: “Hiukkavaara 06” ensi-illassa Real Dealissa klo 18.30 alkaen. Ei maksa mittään, tervetuloa vaan kaikki!

12.05.06 @ 00.00 Perjantai 12.5.2006

Real Deal Presents: Concrete Skate FestHovinsuon betoniparkin ensimmäisen vaiheen valmistumisen kunniaksi Real Deal järjestää parkilla skate-festit lauantaina 20.5. klo 17.00 alkaen. Ohjelmassa best trick kisaa, bojoa, burgereita, musaa ja Siboulahh Hubba Challenge. Be there son!

11.05.06 @ 00.00 Torstai 11.5.2006

-Suola päälle, Stöö tulee!

11.05.06 @ 00.00 Torstai 11.5.2006

Newera suikkatilasto:Tuominen 8Siboulahh 8Samppa 3Spoon 3

Nike sb kalossitilasto:Juhani 5Pef 4Siboulahh 3

02.05.06 @ 00.00 Tiistai 2.5.2006

26.04.06 @ 00.00 Keskiviikko 26.4.2006

-Syöte UG tuli ja meni. Meno oli hirviä niinku arvata saataa. Kaiken kukkuraksi Dealinoma kullannuppu Otto hoiti potin kotiin rinteen puolella! Muut koitti hoitaa oman leiviskänsäafter ski:ssä. Pistetään kuvia tarjolle kunhan saadaan reissussa hajonnut kamera takasin kuntoon.

Terveisiä hessoista!

- Nike sb:tä vihdoin pirtissä!- Uutta Newera suikkaa tarjolla loppuviikosta.

18.04.06 @ 00.00 Tiistai 18.4.2006

Ootko lähössä Syötteelle UG-sessioihin ens viikonloppuna? Ekkö nää tiiä mihin menis yöksi?Ei hättää. Real Deal järjestää majoituksen Syötteellä pe 21.4 - su 23.4 hiihtostadionin majalla.Majoittuminen viikonlopuksi kustantaa 30e/henk. Mukaan mahtuu 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Sitovatilmoittautumiset ja muu info Dealista. Itse tapahtuman ohjelma ja lisätiedot klikkaamalla tuota mainostatuossa oikealla puolella.

09.04.06 @ 00.00 Sunnuntai 9.4.2006

Taas perjantaina kajahtaa. dj:t Pef & Jay 0e/k18 NGO

06.04.06 @ 00.00 Torstai 6.4.2006

Newera suikkatilasto:Tuominen 5Siboulahh 4Samppa 3Spoon 2Kellä tulee ekana kymppikerho täyteen? Entä se ALAN kymppikerho? Siboulahh?

05.04.06 @ 00.00 Keskiviikko 5.4.2006

Real Deal pilkkikisojen tulokset.

J-Salt back in Pefside. Jupen Kanadan valloitus loppui ennen aikojaan polven alettua änkyröimään liiallisen laskemisenjohdosta. Kaiken kaikkiaan reissu oli kuitenkin ollut varsin mielenkiintoinen. Paikallisväestön niskat olivat olleet punaisetja vuorenrinteet valkoiset.

Toisen maailmanmatkaajan eli Tompan liikkeistä on tihkunut tietoa sen verran että Bollywood alkaa olla pikkuhiljaa valloitettu.Tv-mainosten kuvaukset on purkissa ja neuvottelut kokopitkän elokuvan pääroolista etenevät suopeissa tunnelmissa.Siinä pitää niinku Koomamiehellä on tapana sanoa.

27.03.06 @ 00.00 Maanantai 27.3.2006

Tervetuloa Real Deal pilkkikisoihin Oulun torinrantaan su 2.4. Tiedossa valtavia vonkaleita ja janon sammutusta hyvässä seurassa.

24.03.06 @ 00.00 Perjantai 24.3.2006

Tänään pitkästä aikaa! dj:t Pef & Jay 0e/k18 NGO

Terveisiä Tukholmasta!

Ja terveisiä Thaimaasta!

15.03.06 @ 00.00 Keskiviikko 15.3.2006

Hörssin ja kumppanien “E-Molli” -skateleffa ensi-illassa Real Dealin kellarigalleriassa pe 17.3 klo 18.00.Tilan pienuudesta johtuen toinen näytös heti perään jos kaikki halukkaat eivät mahdu sisään ekaan näytökseen.Tilaisuus on ilmainen ja taskumatin voi ottaa mukaan jos siltä tuntuu.

14.03.06 @ 00.00 Tiistai 14.3.2006

Hiukkavaaran turnajaistulokset:

Alle 16-vuotiaat:1.Joonas Pahkala2.Kasperi Kropsu3.Sepi

Yli 16-vuotiaat:1.Wille Mäkelä2.Mikko “Pentti” Seppänen3.Antti Pesonen4.Jani “Tuominen” Tihinen5.Pasi Järvelä

Best trick:1.Antti Pesonen fs 270 ollie lipslide hänkkään

Keepin it Deal sai ensi-iltansa la 11.3 cafe Miloussa. Tunnelma oli katossa ja katto tulessa.Kiitokset kaikille paikalle saapuneille, oli kiva nähdä että leffa maistu! Ens kerralla varataan jäähalliettä kaikki mahtuu sisään. Dvd jaossa Dealissa heti kun saadaan valmiiksi.

Ruudolfin keikka NGO:ssa oli spektaakkeli vailla vertaa. Ei mitään Järkiä.Tässä parit kuvat. Ruudolf & Karri BIG UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01.03.06 @ 00.00 Keskiviikko 1.3.2006

Superviikonloppu tulossa! Kädet ilimaan!

PE 10.3

- Funky Friday Never grow oldissa. dj:t Pef & Jay 0e/k18

LA 11.3

- Hiukkavaaran Turnajaiset. Skatekisat hiukkavaaran hallilla, sarjat yli ja alle 16v. osallistuminen 2e.Ovet avataan klo 10.00 ja kisat aloitetaan klo 13.00.

-Real Dealin leffa: “Keepin it Deal” saa kauan odotetun ensi-iltansa cafe miloussa klo 20.00 alkaen. Sisäänpääsy onilmainen ja ikäraja 18v.

- Ruudolf live @  Newer grow old!!!!!!  Liput (6e) ovelta klo 21.30 alkaen. Lippuja rajoitetusti.

SU 12.3

-Real Dealin leffan toinen näytös nukulla klo 14.00 alkaen. Vapaa pääsy, ei ikärajaa.Maistuuko?

22.02.06 @ 00.00 Keskiviikko 22.2.2006

Hiukkavaaran hallia remontoidaan. Hiukkavaaran skatehalli on suljettuna ma 27.2 - ma 6.3 remontin takia.Osa kamoista pistetään uusiksi ja vanhoja kunnostetaan entistä ehompaan kuntoon. Remontin jälkeen halli on normaalistiauki jälleen ti 7.3. Ne joilla on remontin ajalle voimassaoleva kuukausikortti saavat korttiinsa lisäviikon remontin takia.

17.02.06 @ 00.00 Perjantai 17.2.2006

Realdealissa alkaa poistomyynti, uusien gearien tieltä! Klikkaa kuvaa.

15.02.06 @ 00.00 Keskiviikko 15.2.2006

HUOMIO HUOMIO!!

Kemmurun keikka perjantaina 17.2 on siirtynyt Kruunumakasiinilta 45specialiin.Kaikki siis nelivitoseen, ei Kruunumakasiinille. (K-19)

Spread the word!!

14.02.06 @ 00.00 Tiistai 14.2.2006

Old Fat & Slow kisat taisteltiin jälleen viikonloppuna Jyväskylässä. Kinkerit oli mahtavat vaikka Dealin edustusjoukkue (Pef & Fabio) jäätyikin täysin. Fabio oli kuitenkin sen verran vakuuttva että sijoittui samassa sarjassa sekä kymmenenneksi että kuudenneksi. That’s gangsta jos mikä. Gangstaa oli myös se että Lahtelan Tero voitti junnusarjan. Big up! Tarkemmat tulokset ja kuvia kisoista tulossa järjestävän seuran juryn saitille.

Suola Jupen matka maailmalla etenee ja lauantaina puhelimeen pirahti eka reissu-update:

Lontoo, vitusti ihmisiä ja kaikilla on helvetinmoinen kiire johonkin.Pohjoisen poika ihmeissään kahtelee menoa. Asustanut oon mukavassasemi- hippi kommuunissa itä lontoossa.Mukavia baareja ja kahviloita, tosi hyvää musa tarjontaa joka päivä.Perjantaina kuuntelemassa suomalaista jazz pumppua paikallisellaklubilla, äijät väänsi kiukulla. Suomalaisia olipaikalla useampiakin. Tuossa viikolla yritin pyöräilyä Lontoonliikenteessä. Lähdin sotkemaan kämpän ovelta ja alle viidessäminuutissa jetsonit puuttui peliin. Ajo tyyli kuulemma hengenvaarallinen, tai niin se poliisimies väitti. Ite selvitin että tuunpohjoisesta ja ajan niinkuin meilläpäin on tapana. Kyttä kyseli ettähaluanko sakot, sanoin että en toki. Siinä se virkainto apinakyseli passit ja tulevaisuuden suunnitelmat ja kirjoitteli jotainmuistikirjaansa. Selvisin varoituksella ja pääsin jatkamaan pyöräilyharrastustani. Huh Huh, totesin pian että pyöräily näinäkkiseltään on melkoista hc hommaa tässä pitäjässä.  Liikennettä onvitusti ja ajavat vielä väärään suuntaan, liikenneympyröissä hommaoli tosi sekavaa, päivän aikana olikin lukuisialäheltäpiti tilanteita.  Yks päivä pyöräilyä oli riittävästi,siirryin takas julkisiin. Mielummin pommia ug:ssa kuin jäädä jonkinpaikallisen pullakuskin yliajamaksi.  Maanantaina lentokanukkien maahan!

Suola Jupen siivittämän reissuun on lähdössä myös Teinijuoppo. Teinijuopon matka suuntautuu aina niinarveluttavaan Thaimaaseen. Tulossa lienee 2000-luvun versio alan leffasta Uuno Espanjassa, tosin nyt seikkaillaan eri mantereella.

Viikon edustus: Irkki-Galtsussa.

09.02.06 @ 00.00 Torstai 9.2.2006

Uutta alan suikkaa (New Era) pirtissä. Kuvia ei tähän hätään ole tarjolla, mutta kyllä maistuu,sen tietää kansanmieskin. Sippola poisti kolme. Kuka laittaa paremmaksi?

Kala-alalta sen verran että Real Dealin oma mussukka, galen aka kumitarzan pääsi tiukanmatkapuhelinoperaattoreiden välisen työhaastatteluurumban päätteksi töihin kalaliike H.Kuhalle. Työnkuvaankuuluu miehen omien sanojensa mukaan lähinnä “puntarilla hättäilyä.”

J-Salt eity Vancouveriin, Tomppa lähdössä Intiaan…Mihin tämä maailma on menossa? Siitä tuskin kellään onihan tarkkaa tietoa, mutta tähän osoitteeseen on arvon maailman matkaajien reissuista luvassa väliaikatietoja jakuvareportaasia jahka jotain tapahtuu. Ylilyöntejä odotellessa.

03.02.06 @ 00.00 Perjantai 3.2.2006

Righteouz Nightz jatkaa siitä mihin viime vuonna jäätiin. Kevätkauden avajaisiksi Kruunumakasiiniin saapuu pe 17.2 Kemmuru.

Koomamies kävi lomailemassa Helsingissä. Totuus Helsingin vetovoimaisuudesta tulikuitekin esiin Kiian, 2v suusta jo ensimmäisenä iltana: Isä mennään takasin kotiin.

01.02.06 @ 00.00 Keskiviikko 1.2.2006

Sivut vihdoin valmiit! Jo on aikoihin eletty! Lisää sisältöä työstetään koko ajan ja sitä ryöppyää sivuille sitä mukaan kun saadaan valmiiksi.

Tomppa täytti 29v. 10.1. Onneksi Olkoon!

Esa 2 jaossa Dealissa ja baareissa ympäri Oulun. Check it out biatch!

Real Dealin kellarigalleriassa sarjakuvanäyttely 13.2. asti! Esillä kotimaisia sarjakuvia ja niiden tekijöitä. Tervetuloa töllistelemään.