Uutisarkisto vuodelle 2007


28.12.07 @ 00.00 Perjantai 28.12.2007

ALAn ALE. P÷YRISTYTTƒVIƒ TARJOUKSIA PIRTIN TƒYDELTƒ

-Kenkiä 49Ä, 59Ä. Esim Nike SB P-Rod 2 nyt vain 59Ä

-Volcom ja LRG farkkuja 49Ä

-Paljon huppareita ja t-paitoja -30%. Zoo York, CTRL, Indy, LRG…

-ICON, Volcom ja C1rca talvitakit -40%

24.12.07 @ 00.00 Maanantai 24.12.2007

-Tänään puoti auki 9.00-12.00

Fiilistä joulun viettoon Pikkujoulupätkästä.

HYVƒƒ JOULUA!

23.12.07 @ 00.00 Sunnuntai 23.12.2007

-Real Deal tänään, sunnuntaina avoinna klo 12.00-16.00 ja maanantaina, jouluaattona klo 9.00-12.00

22.12.07 @ 00.00 Lauantai 22.12.2007

-Tämän viikon ajan Real Dealissa pidennetyt aukioloajat kello 19.00 saakka.

-Uutta LRG hupparia, t-paitaa ja farkkua tarjolla vielä viime hetkellä pukinkonttiin.

21.12.07 @ 00.00 Perjantai 21.12.2007

-Tämän viikon ajan Real Dealissa pidennetyt aukioloajat kello 19.00 saakka.

-Joulukalenterin luukusta perjantaille löytyy Lakain “Fully Flared”. Kyllä! Dvd vihdoin pirtissä. Eikä siinä vielä kaikki. Tänään leffan ostaneiden kesken arvotaan 2 Lakait-paitaa! Hintaa rainalla on 39Ä ja pituutta Marc Johnsonin pätkällä 3 biisiä.

-Rainan lisäksi Lakailta tarjolla myös uutta kenkää:Lakai Manchester 2 black/white 75Ä

-Ja Nikelta kans:Nike Blazer SB black/white 79Ä

-Ja illalla päissään:

20.12.07 @ 00.00 Torstai 20.12.2007

-Tämän viikon ajan Real Dealissa pidennetyt aukioloajat kello 19.00 saakka.

Tänään 19.00 Lakai “Fully Flared” videotykiltä Dealissa. Leffan jälkeen dvd:t myynnissä.

Mitä ne pikkujoulut?

-Kädenvääntö challengen voittaja: J-Salt

-Viinamestari 2007: Se lämsä joka ties kaikki juomat jo pelkän hajun perusteella

-Yllätysesiintyjä: Morley

-Ylilyönti: LonkkuIle oli Lakain leffasta niin stoked että lähti pikkujoulujen päälle vielä skeittaan pihalle ja päätyi ambulanssillasairaalaan.

19.12.07 @ 00.00 Keskiviikko 19.12.2007

-Tämän viikon ajan Real Dealissa pidennetyt aukioloajat kello 19.00 saakka.

Ei liian baggy eikä liian lukki vaan just sopiva. Kaks kovvaa pesua: pikimusta ja ALAn sininen.

-Ihan vaanfiiliksen takia.

-Tänään ryöppyää!!!

18.12.07 @ 00.00 Tiistai 18.12.2007

-Tämän viikon ajan Real Dealissa pidennetyt aukioloajat kello 19.00 saakka.

Törkiän halavalla!!!

-Uutta Real Deal t-paitaa in da pirtti:Ripoff t-paita musta 22Ä

-Uutta Exact Science t-paitaa myös tarjolla:Dogfather tee black 39Ä

Weapons tee navy 39Ä

Wall of Sound tee black 39Ä

Xray Deck tee black 39Ä

17.12.07 @ 00.00 Maanantai 17.12.2007

-Alkavan viikon ajan Real Dealissa pidennetyt aukioloajat kello 19.00 saakka.

Ystävämme Paulin kenkä on tänään kovassa tarjouksessa

-Mitä se Tuominen? No hallillahan se ja kaikki temputekalla.

-“Meikä alko lököttään housuja jo seiskalla.”  -Nikula-

16.12.07 @ 00.00 Sunnuntai 16.12.2007

15.12.07 @ 00.00 Lauantai 15.12.2007

Uniikkia kammaa hupparista huiviin.

Tuoteosioon lisätty uudet LRG paidat ja hupparit.Esimerkiksi “Feet Don’t Fail Me” huppari 99Ä

-Lakain Fully Flared leffan pitäis olla ensi viikolla hyllyssä. Leffaa on spekutettu kovasti ennen ja jälkeen sen ilmestymisen.Kenellä on viiminen partti? Onko leffassa liikaa hidastuksia? Mitä se soundtrack?Tähän mennessä erikoisin kommentti leffasta tuli kuitenkin tänään Osmolta joka oli pettynyt koska einähnyt leffassa Alex Olsonia alasti. Liekkö dvd extroissa?

14.12.07 @ 00.00 Perjantai 14.12.2007

Kyllä! Real Dealin pikkujoulut Wingerissä ens keskiviikkona. Liput ennakkoon Real Dealista. Lippuja rajoitetusti, hoida kohalleenajoissa!

LRG, Volcom, Nike SB, Tikari, Krew, Happy Hour, Zoo York, Spitfire, Antihero, Nikita etc. T-paitoja NIIN tuhannen jakaikki lähtee tänään halvalla. 

-Kovia baseball huppareita Majesticilta:New York Yankees white/black 79Ä

New York Yankees brown/gold 79Ä

New York Yankees black/charcoal 79Ä

13.12.07 @ 00.00 Torstai 13.12.2007

Naisten Volcom ja Nikita hupparit, t-paidat, laukut, pipot, lompakot…kaikki -20%.

12.12.07 @ 00.00 Keskiviikko 12.12.2007

Real Deal hupparin ostajalle Real Deal pipo kaupan päälle.“Awesome Deal!” sanois jenkki keskilännestä ja poistais jokaista vähintään yhen

-Eilen hyllyyn tuli kovasti uutta tavaraa: Volcom huppareita ja t-paitoja, Majesticin virallisia New YorkYankees huppareita, LRG farkkua, hupparia, t-paitaa, flanellipaitaa, takkia, kaulaliinaa, pipoa… “Muchos!” huutelee meksikaanithyllyn äärellä.

-Tytöille myös paljon uutta jouluun: Volcom huppareita, t-paitoja, laukkuja ja lompakoita. “Ai että on ihania!”

Tänään. Hyvvää reggeetä tuutin täydeltä aka Bombaclub aka Matt Poster oli se mieheen ilta. Tänne fo sho!

11.12.07 @ 00.00 Tiistai 11.12.2007

Ja farkkujahan löytyy mm. LRG, Volcom, CTRL, Mecca, Zoo York… good stuff!

Viime viikolla tarjottiin switch haardeja, tänään on tyytyminen hieman vähempään. Kauhiaa. Halli ja jätkäkin on eri.Samoja erejä?

Pef ollie one foot. photo: Antti Lehtinen

Tänään:

-Full Clipmixtapen biisien tunnistamisesta kisailtiin pari viikkoa sitten. Voittaja ja biislista meinas melkein unohtua julkistaa.Voittajaksi selviytyi lopulta Mikko Näppä jolla oli eniten oikein. Oikea biisilista löytyytästä. Onneksi olkoon Ränkz, pistetään pipo tulemaan.

10.12.07 @ 00.00 Maanantai 10.12.2007

-Maanantain kunniaksi Nikea pöytään:Nike SB kengät, hupparit, t-paidat… KAIKKI -20%

Huomenna, tiistaina vuoden viimeinen Full Clip ! 100% RAP SHIT ! Luvassa special ilta: eka tunti 80’s, toka tunti 90’s ja kolmas tunti 2000 luvunräppiä. Soitot alkaa kymmeneltä, kehissä Pef Dollaz & Mack Jeezy. TERVETULOA!!

09.12.07 @ 00.00 Sunnuntai 9.12.2007

-Jos eilinen oli Tarjan erikoinen niin tämä on kyllä sitten Koomamiehen:

08.12.07 @ 00.00 Lauantai 8.12.2007

-Lauantain luukusta paljastuu Tarjan erikoinen:

-Kalossia Princen muistolle:Vans Half-Cab purple crown 79Ä. Kovvaa ku kiven nollie haardit.

-Aseman Tuominen. Onko tämä nyt trilogia?Switch haaaaaaaaaaaard

-Ihan vaan muistolle. Naama.

07.12.07 @ 00.00 Perjantai 7.12.2007

-Perjantain joulukalenteri craziness: ICON takit -20%. Ja vaikka nyt on lauhaa niin kyllä ne pakkaset vielä tulee. Juha Föhr lupas.

-Mitä leipoo Tuominen? Pipareita, joulutorttuja ja flippejä mistä asennosta sattuu, mihin suuntaan tahansafakie fs flip ja menolippu Rovaniemelle

05.12.07 @ 00.00 Keskiviikko 5.12.2007

-Keskiviikon joulukalenteritarjous: Completen ostajalle kengät -40%. How sick is that?

-Keskiviikon Tuominen:Wallride lastenhuoneessa

04.12.07 @ 00.00 Tiistai 4.12.2007

-Tarjoukset senkun kovenee. Tiistain luukusta paljastuu:

LRG t-paidat, hupparit, farkut, lippikset, pitkähihaiset t-paidat… KAIKKI -30% ovh. hinnasta

-Hyvä satsi skatekamaa pirtissä. Realin, Krookedin ja Antiheron dekkejä 69Ä, Spitfiren renkaita 39Ä,Thunderin jaVenturentrukkeja 59Ä/pari sekä Spifiren ja Antiheront-paitoja:

T-paidat 30Ä, pitkähihaiset t-paidat 45Ä.

-Ja eiköhän pistetä loppuviikko Tuomisen muistolle. Perjantaihin saakka uus hallikuva joka päivä. Aloitetaan tällä:

Fakie flip

03.12.07 @ 00.00 Maanantai 3.12.2007

-Vinyylit poistoon:

Tuhannen uutta New Era lippistä lisättytuotesivulle. Lisäksikova setti Krew suikkaa pirtissä:

Krew Siera Cap red 39Ä

Krew Siera Cap blue 39Ä

Krew Soda Cap black/white 39Ä

Krew Soda Cap black/tur 39Ä

Krew Luxo Cap navy 39Ä

Krew Too Live Cap blue 39Ä

-Oulun Rullalautailijat ry:n pikkujouluja vietettiin viime lauantaina Hiukkavaarassa. Nuorison pikkujouluissa B.O.J.O -kisan vei Samppa jamusavisassa loistivat kaikki paitsi Osmo. Ikämiesten iltamissa parhaasta asusta palkittiin Tuominen ja pahiten grindiin meni Keijolla.Tässä kuvia illan tunnelmista. Video pätkää tulossaennen Säämästen leffan ensi-iltaa.

-Real Dealin joulukalenterin ohella kannattaa tarkastaa myös muut skeittaukseen liittyvät joulukalenterit:Häppäri jaJ.Mikola

02.12.07 @ 00.00 Sunnuntai 2.12.2007

-Real Deal on joulukuussa avoinna myös sunnuntaisin klo 12.00-15.00. Sunnuntain joulukalenteritarjous:Sen verran kova tarjous että kannattaa tulla vaikka vähän rokotiili painais. Ja jos yhtään lohduttaa niin tiskin toisella puolellatilanne on hyvin todennäköisesti saman laatuinen. Whei anneta sen haitata.

01.12.07 @ 00.00 Lauantai 1.12.2007

-Joulukuun eka, korkataanko leka? Hell yeah! Entä avataanko Real Dealin joulukalenterin eka luukku? No v***u todellaki!Eli lauantaina kaikki Real Deal paidat ja hupparit -30%. Sunnuntaina taas uusi luukku ja uusi tarjous. Näin mennään jouluun asti.Stay tuned y’all!!!

29.11.07 @ 00.00 Torstai 29.11.2007

-Tuoretta Nikea:

Nike SB Blazer Low Premium new sprint/white 79Ä. Klassisesta Blazerista matalampi, low versio!!!

Nike Dunk Mid Pro SB team red/pony 89Ä. Niin mieheen.

-Häppärin t-paitaa: Pikkusen kovvaa!! 26€

Taneli tarjoaa mixtapea. Pistä ladaten täältä tai tuu ostaan täältä.

28.11.07 @ 00.00 Keskiviikko 28.11.2007

-Niin kuin viime perjantaina tuli mainittua vietetään Oulun Rullalautailijat ry:n pikkujouluja lauantaina 1.12.Hiukkavaaran hallilla. 16.00-18.00 on ohjelmassa alle 18-vuotiaiden kinkerit ja kello 19.00 alkaen aikamiesten vastaavat. Alle18-vuotiaiden pikkujoulusessioissa mm. B.O.J.O -kisa jota varten pukki on tuonut paikalle hyvät palkinnot. Yli 18-vuotiaidenpikkujoulut sen sijaan huipentuvat joulupukin vierailuun (n.5Ä lahjatmukaan ettei tuu risuja) ja parhaan pikkujouluasun palkitsemiseen. Pikkujouluihin ovat tervetulleita kaikki OulunRullalautalijat ry:n jäsenet. Jos jäsenmaksu jostain kumman syystä on vielä maksamatta on nyt korkea aika hoitaa asia kuntoonja tulla juhlimaan. Ennen pikkujouluja halli normaaliin tapaan auki klo 13.00-16.00.

-Eilen tulleet LRG:t kuvien kera:

LRG Hustle Trees tee ash 39Ä

LRG Fear of the Dark tee black 59Ä

LRG Kill ‘Em Y’all l/s tee black 59Ä

LRG Take Life Easy hoody black 109Ä

27.11.07 @ 00.00 Tiistai 27.11.2007

>

-Kellarigalleriassa uusi näyttely otsikolla“Näyttely I”. Check it like Sekki do.

-Tikarilta uutta paitaa pirtissä. Haudankaivajien ammattiliitto suosittelee. 25Ä tiskiin niin ollaan sujut.

-LRG:ltä t-paitaa ja hupparia tuoreeltaan hyllyssä. Jos Chicoki niin mikset sinäki? Häppäriltä ja Melodicalta t-paitaamyöhemmin tällä viikolla.

-Wu-Tomille terkut ulkomaille.

23.11.07 @ 00.00 Perjantai 23.11.2007

-Electric ja Volcom pipoja pirtissä. Lipalla sekä ilman. Tarkenee Rukalla ja Ruskossa.

Oulun Rullalautailijat ry:n perinteistä pikkujoulua vietetään Hiukkavaaran hallilla lauantaina 1.12. Tarkempaa infoa lähipäivinä.

Sillä välin kunJay-Zvasta laskeskelee eurojaan pistelee Wu-Tom niitä jo huiviinsa pienemmästä päästä alkaen.

-Tänään, the funky nasty @ NGO! Ja jos Helsinkiin oot erehtynyt niin Morley@ Club Liberte. Näitä suositellaan, muuta paheksutaan.

20.11.07 @ 00.00 Tiistai 20.11.2007

Mitä Reijolla taskussa -kisaan tuli kovasti vastauksia mutta ei yhtään oikeaa. Karhuhan se (ei pitäny olla kovin vaikee, sorry reijo).Eniten veikattiin rommipulloa, ajokorttia, antabus-kuuriaja Suliksen kenkiä. Koska oikeita vastauksia ei tullut, pistettiin pipot randomilla arpoen Keinäsen Pekalle joka veikkas rommipulloa jaPikkaraisen Terolle joka veikkas hukattua tajunnantasoa. Onnea voittajille! Pipot lähtee heti kun saan teidän osoitteet.

-Kun kerta kilpailemisen makuun päästiin niin pistetään uusi kisa saman tien pystyyn. Tämä kisa menee Full Clipin kunniaksi.Eli tehtävänä on tunnistaa biisit uudelta “Full Clip minimegamixtape vol 2” miksaukselta joka löytyytäältä. Tracklistit osoitteeseen info(ät)realdeal.fi.Palkinnoksi lähtee Juhanin uutta “Bass Lotion” -mixtapea ja Dealin pipoa. Vastausaikaa perjantaihin, bileet jo tänään——————->

-Häppärin pipot pirtissä. Ultimate kovuus.

15.11.07 @ 00.00 Torstai 15.11.2007

LRG ja Nike SB tavaraa lisätty tuoteosioon.

-Kisa edelleen kehissä. Oikeaa vastausta odotellessa.

14.11.07 @ 00.00 Keskiviikko 14.11.2007

-KESKIVIIKON KISA. Mitä on Panama Reijolla taskussa? Oikein arvanneiden kesken arvotaan pari uutta Real Deal pipoa!!vastaukset perjantaihin mennessä: info(ät)realdeal.fi

-Lisää t-paitoja ja farkkuja -50%. Esim:

lrg grass roots three tee, blue heather 19,50Ä (39Ä)

lrg french open classic 47 fit jeans blue 59,50Ä (119Ä)

lrg outer banks classic 47 fit jeans black 54,50Ä (109Ä)

lrg natty dread classic 47 fit jeans khaki 64,50Ä (129Ä)

12.11.07 @ 00.00 Maanantai 12.11.2007

-Icon takit pirtissä. Ohuempaa ja paksumpaa. Halvempaa ja vielä halvempaa. Maistuu varmasti.

Luxirie (lämsien LRG)t-paitaa ja hupparia tuoreeltaan hyllyssä.

-Katja (Tarja) on ollut viime viikolla ahkerana! Seurauksena hyllyssä on nyt hyvä valikoima Locksteadyvetskarihuppareita.Ruutukuosia, raitakuosia ja ties mitä. Ja Jakelle tiedoksi että se jääkiekkohenkinen on vielä jälellä.

Saati sitten juo.

-Kiitokset kaikille myyjille & penkojille hyvästä levykirppiksestä sunnuntaina. Otetaan uusiksi. Osa kirppiksellä myymättä jääneistälevyistä esillä Dealissa tämän viikon.

09.11.07 @ 00.00 Perjantai 9.11.2007

-Viikonlopun kunniaksi paljon farkkuja ja t-paitoja PUOLEEN HINTAAN aka -50% OVH:STA !!! LRG, Krew, Adidas, Nike SB ym. ym. Tarjoukset voimassa niinkauan kuin tavaraa riittää.

-RAP-WEEKEND: Tänään Nelivitonen ja huomenna kuusisaari. Sunnuntaina rokotiili ja levykirppis. Kovvaa.——>

08.11.07 @ 00.00 Torstai 8.11.2007

DVD:tä joka säälle: Nike SB “Nothing But the Truth” 29Ä, Mack Dawg “Picture This” 29Ä. Niken rainassa bonuksena mm. Europätkä jossakovimpina Ville Pietiläinen ja Simo Mäkelä!!!

07.11.07 @ 00.00 Keskiviikko 7.11.2007

-LRG t-paitaa, hupparia, farkkua ja collegea in the house.

-Levynurkassa iso satsi kovia levyjä. Lista uutuuksistatässä. Uusien levyjen lisäksi tarjolladj Jay Honeyn“Bass Lotion” mixtapea. Recommended sanois turntablelab.Kovvaa kammaa sanon minä.

-Ens viikonlopun ohjelmatarjonnan huipennuksena sunnuntaina levykirppis Real Dealissa. Levyt kainaloon ja kaupalle. Myyntipaikkaei maksa mitään. Ja jos myytävää ei löydy niin sitten voi vaan tyytyä tekemään aivaan sairaan hyviä löytöjä. Alotetaan kahelta.

-Kotila liihottaa Quicksilverin kisoissa Tukholmassa. Lisää Ruotsimeininkiä:www.tacky.se .

-Kuvat/videot osiossasuomitour 2007joka ehti jo hetkeksi kadota serverisekoilujen yhteydessä kun monen kuukauden uutiset häipyi arkistosta.

02.11.07 @ 00.00 Perjantai 2.11.2007

-Ystävämme Paul Rodriguezin tokasta Nike SB pro-mallista uutta väriä tarjolla:Nike SB P-Rod 2 midnight fog/white 99Ä. (kuva pöllitty japelta, elkää kertoko).

-Terveisiä kapselista aka Espanjan suurlähetystöstä.

28.10.07 @ 00.00 Maanantai 28.10.2007

-Kingi leffa, kingi biisi, mitä se kingi.

-Tästä tulee hyvä viikko.

26.10.07 @ 00.00 Perjantai 26.10.2007

SYYSLOMA SUPER SPECIAL: perjantaina ja lauantaina KAIKKI T-PAIDAT -30% !!! Siis aivan kaikki? Joo, aivan kaikki. LRG,Krew, Nike SB, Melodica, CTRL, Exact Science, Adidas, Volcom, Real Deal, Zoo York, Independent… kaikki.

Lauantaina Miloussa Black Riddims by Rap One & Matt Poster.

25.10.07 @ 00.00 Torstai 25.10.2007

-“And hereísmy most funniest joke, Iím broke”

24.10.07 @ 00.00 Keskiviikko 24.10.2007

-Saisiko olla Thunderia? Leveetä, kapeeta, korkeeta, matalaa. Monta mallia, sama hinta. 59Ä/pari.

-PSK Kaupunnissa tänään Morley semiakustisesti duo-kokoonpanolla klo. 21.30 alkaen. KAMMAA!

23.10.07 @ 00.00 Tiistai 23.10.2007

-Ei päivää ilman WU:ta sanoi jo Eino Leino juovuspäissään. Tänään siihen on kuitenkin mitä mainioin syy.WuTom of Finland 20v!!! “Oliko se mieheen” aka “sä muistat sen tanssin”

-Oulun Rullalautailijat ry tiedottaa:

Hiukkavaaran halli avaa jälleen ovensa tiistaina 23.10.Tiistaina halli on auki normaalien aukioloaikojen mukaisesti klo 17.00-21.00 mutta keskiviikkona,torstaina ja perjantaina syysloman kunniaksi poikkeuksellisesti jo klo 14.00 alkaen.

Oulun rullalautailijat ry:n jäsenmaksuja voi tiistaista lähtien käydä suorittamassa Real Dealissa.Jäsenmaksu on 15Ä ja se oikeuttaa halvempaan kertamaksuun hallilla ja erikoistarjouksiin Real Dealissa.Oulun rullalautailijat ry:n jäsenet voivat myös ostaa hallille kuukausikortteja tai kymmenen kerran sarjalippuja.Sarjaliput ja kuukausikortit myynnissä ainoastaan Real Dealissa, ei hallilla. Kuukausikortit 25Ä, 10-kerran sarjaliput 25Ä

-Uutta Nike sb, flanellipaitaa, hupparia ja t-paitaa hyllyssä. Lisäksi täydennyksiä sekä punaiseen että puna-siniseen Harboriinjotka molemmatloppui kesken heti alkuunsa.

22.10.07 @ 00.00 Maanantai 22.10.2007

Häppärin sivulla matskua Oulun ensi-illasta. Ontaas kundia päissään hörssistä lähtien. Good times!

Whei!

-Huomenna PSK Kaupunnissa Full Clip!!! Kovvaa räppiä koko ilta. Lataa “FULL CLIP EAST COAST THROWBACK MINIMEGAMIXXX”niin tiiät mistä on kyse. Ja tracklist löytyytästä. Huomiseen!—————->

19.10.07 @ 00.00 Perjantai 19.10.2007

-LAKAI ja DVS kalossia pirtissä pitkästä aikaa:Lakai MJ select black/white 75Ä. Kova kundi, siisti kenkä, halpa hinta.

DVS Rogers black/white 79Ä. Kene kundi, siisti kenkä, halpa hinta.

-Käytiin Simon ja Valtterin kanssa pöllimässä Niken “Nothing But The Truth” -raina Lontoosta Euroopan ensi-illasta. Huomennalauantaina leffa on ensi-illassa Oulussa, Nukulla klo 14.00. Lysti ei maksa mitään ja sisään mahtuu 45 ensimmäistä. Tervetuloa!

-Tänään Never Grow Oldissa The Funky Nasty aka Funky Friday by Pef & Jay. Special vieraana Tyyliniekka from Chicago!!———>

16.10.07 @ 00.00 Tiistai 16.10.2007

-Nikulan jästipää 31v. Kama kovana vuosikymmenestä toiseen. Mieheen.

15.10.07 @ 00.00 Maanantai 15.10.2007

-Whei herranen aika mikä viikonloppu. Häppärinsivulle varmaankin tulee kuvia ensi-illasta kunhan harkko tailintu kerkiää.

13.10.07 @ 00.00 Lauantai 13.10.2007

-ENTER THE WU-TOMblunt to fakie

-Tänään erityinen Kik’s/Locksteady happening madeotjan salissa Mukava-messuilla. Muotinäytökset klo.12.00 ja 14.00.Vapaa sisäänpääsy. Check it!

-Tänään !!!—->

11.10.07 @ 00.00 Torstai 11.10.2007

-Noniin… Parin viikon matskut katos taas bittiavaruuteen ja varmuuskopioitahan ei kukaan ota elläissään.WU TOMIN muistoviikkokin meni ihan vitulleen. No pistetään tähän astiset kuvat myöhemmin kuvat/videot -osioon. Torstain erikoinen: PIHTI WU

Huomenna uuden WEEKEND MASSIVE -klubin avajaiset nelivitosessa!!!

Weekend Massive jatkaa siitä mihin kesällä jäätiin. Bilemeininkiä eityvimmillään. Perjantaina kehissä Sir Nenis (stadi), Tarja Ill Yayo (Kaukovainio/ghetto), Jay Honey (almost Pefside). LisäinfoWeekeend Massiven myspacesta

Lauantaina homma karahtaa sitten viimeistään:Häppärin uuden leffan ensi-ilta + Sounds Like Tuuliajo Bileet cafe Miloussa feat. dj’s Jaffa, Kempton, Def Pef ja Jay Ho!!! Leffaalkaa kymmeneltä, bileet kestää aamuun.

-Uudet Happy Hour dekit pirtissä:

-Tarzanista tuli isä!!! Pikku-aikanen, lämsä ja ite isäntä voivat hyvin. Onnittelut Real Dealin puolesta!Molskilla tavataan.

06.10.07 @ 00.00 Lauantai 6.10.2007

-WU-TOM OF FINLAND“Vittu se on ihan sama mikä lehti ni meikä on kannessa” fs noseslide kromifallosten katveessa.

-Kovinta kammaa ikinä:CTRL Anthem nahkatakki 290Ä. Nahkatakin ja scorettamisen kesken vallitsee niin voimakas korrelaatio että tilastotieteen oppikirjoista aihe poistettiin jo 1960-luvulla. Liekkö siellä kuussakaan koskaan käyty.

25.09.07 @ 00.00 Tiistai 25.9.2007

-Check this out!Nike SB “Nothing But The Truth” traileri!!!Euroopan ensi-ilta 16.10 Lontoossa ja parin päivän päästä siitä ensi-ilta myös Oulussa. Olise.

24.09.07 @ 00.00 Maanantai 24.9.2007

-Uunituoretta Premium Nike SB:tä pirtissä:

Nike Dunk Low Premium SB 95Ä

—>

Nike Dunk Hi Premium SB 99Ä

21.09.07 @ 00.00 Perjantai 21.9.2007

-Uutta kammaa: Locksteady hupparia, C1rca takkia, hupparia, lippistä, Villawool pipoja, CTRL huppareita… Good shit!

-Levynurkan laarit notkuu, uusi lähetys tuli eilen.Check it!

Pohjois-Suomen bilerintamalla odotettavissa tälle iltaa: Oulussa Strictly Roots Cafe Miloussa klo 22.00 alkaen feat.Matt Poster & Randal Clot. Rovaniemellä samaan kellonaikaan Funky Friday @ Night Club Ilahu. Pirtissä Pef Money & Jay Honey.

Nikula sanelee tämän syksyn pipomuodin kapselin lattialta käsin

-Japseilla ei ees Tetris pysy hanskassa. Mitä ne japsit?

19.09.07 @ 00.00 Keskiviikko 19.9.2007

Meillä on uus työharjottelija.

18.09.07 @ 00.00 Tiistai 18.9.2007

Tompan muistokahvit. Nyt voi todellakin sanoa että oli se mieheen. Kiitos yhteisistä vuosista! Aisa ojossa uusiin haasteisiin.Mies. Samaan hengenvetoon todettakoon että Intiössä olis tarjolla yksiö vuokralle. Koko on just sopiva ja hintaa naurettavat330Ä/kk. Jos kiinnostaaniin pistä tompalle mailia: tomppa(at)realdeal.fi

Jape “money on my mind” Tiitinen kävi Oulussa esittelemässä autoa ja huijaamassa Säämästä.

14.09.07 @ 00.00 Perjantai 14.9.2007

-Uutta Nikea hyllyt notkollaan:Nike SB Zoom Air Harbor midnight navy/ true red 69Ä

Nike SB Team Edition black/royal blue 85Ä

Nike SB Team Edition white/white 85Ä

-Paljon uutta LRG, Volcom, CTRL, Indy, hupparia, t-paitaa takkia etc. Elä missaa.

-Tänään syksyn eka Righteouz Nightz!!! Illalla kehissä tähtiesiintyjät Stig Dogg & DJ PP sekä dj:t Rap One, J Honey ja Pef Money.Soitot alkaa tuntia edellisvuotta aiemmin eli klo 22.00. See you all there!—————————>

04.09.07 @ 00.00 Tiistai 4.9.2007

-Bilettä pukkaa:Morleyn uuden “Insomniacs Diaries pt I” - videon julkaisubileet Real Dealissa torstaina 6.9 klo 19.00. alkaen. Uudenvideon lisäksi näytillä kaikki legendaariset, vanhemmat Morleyn musavideot. Illan huipennuksena Pentti Amore Ja Lebu Tsernobylsoittavat akustisesti jämptin setin uutta ja hieman vanhempaakin Morley tuotantoa. Vapaa sisäänpääsy, Tervetuloa!

-Ja kun torstaista on selvitty muuttuu meininki entistä villimmäksi. Perjantaina 7.9 Funky Friday 2v synttäribileet Never Grow Oldissa!!! Parvella Pef Money & Jay Honey. Hyvää musaa/lämsää/bissee, you name it, we got it! ————->

-Lauantaina homma lähtee sitten lopullisesti käsistä Miloussa. Club TUULIAJO feat. Chicago Pekka, Jay Muthafuckin Honey, PefMuthafuckin Money. Bileet alkaa kymmeneltä ja kustantaa 2Ä ja on ihan vitun levottomat.

-Eikä siinä vielä kaikki. Sunnuntaina îJuhanin levynurkka open decksî aka loivarisessiot Miloussa alkaen klo 14.00. Mahdollisuus soittaa omia vinyylejä ja ottaa mieheen parhaassa seurassa. Neljän päivän jämptiä tarjolla siis. Se joka tästä kunniallaa selviää on kova.

-Ja vielä kaiken kukkuraksi ja suolana pohjalla, palvelimella lähti hommat käsistä, lienee alottanut TUULIAJOT jo tänään.  Uutispäivitysten kanssa pientä ja vähä isompaa säätöä, joten niitä luvassa parin päivän päästä seuraavan kerran. Vanhemmat uutiset katos, mutta ne pitäis saada takas kehiin.

2006