Uutisarkisto vuodelle 2008


24.12.08 @ 00.00 Keskiviikko 24.12.2008

Joulukalenteri luukku 24

Real Deal Ruotsitour 2008

23.12.08 @ 00.00 Tiistai 23.12.2008

Tiistai 23.12.Kuka se oli ja kenenkä näköinen? Panama, Adebisi, Gershon?

-Paasovaara back in black. Kundin uusista kuvioista voi lukea tietenkin kundin uudesta blogista

-Pikkujoulutunnelmia Hiukkavaarasta sen sijaan tarjoaa Kensiboiyoutube kanavallaan

-Matixin holiday kamat pirtissä. Tarjolla mm. Marc Johnsonin farkkua:MJ Browntown Jeans 89Ä

22.12.08 @ 00.00 Maanantai 22.12.2008

Maanantai 22.12. joulukalenteritarjouskyytipojaksi teemaan sopien King Ahero uudesta peruspätkästä 

21.12.08 @ 00.00 Sunnuntai 21.12.2008

Sunnuntai 21.12.

-SKATEBOOKIT HYLLYSSƒ! Skatebook on neljästi vuodessa ilmestyvä “coffee table book”-tyyppinen kirja jossa mahtavia kuvia, kiinnostavia juttuja, uutta ja vanhaa, kaiken kaikkiaan 100% kovuutta. Ekaissue on jo loppuunmyyty mutta kakkonen ja kolmonen nyt pirtissä.  PAUL SHARPE EDITION (skatebook # 2) 39Ä

-Tässä kirjassa mm. Stevie Williams, James Kelch, Lennie Kirk, Steve Caballero… ym ym.

LANCE MOUNTAIN EDITION (skatebook # 3) 39Ä

-Kolmannessa kirjassa mm. Lance Mountain, Brooklyn Banks, Ed Templeton, Bummer High ym ym.

20.12.08 @ 00.00 Lauantai 20.12.2008

Joulukalenteri 20.12.

19.12.08 @ 00.00 Perjantai 19.12.2008

Joulukalenteri 19.12.Happy Hour x Lakai x Nike SB - superyllätyssektori.

-Uudet LRG t-paidat lisätty nyt myös nettikaupan puolelleLRG Colorway Kings Tee black 35Ä

LRG Back T Research Tee grape 39Ä

LRG Tree Layered Cake Tee coffee 39Ä

KILPAILU !!!

-Pistetään pitkästä aikaa kilpailu pystyyn. Homman nimi on Tunnista Kundi 95.Tehtävänä on tunnistaa oheisen kuvan kundit. Jokaisesta nimi+numero combosta tulee yksi piste ja maksimissaan pisteitä voi siistulla kahdeksan jos tietää kaikki oikein. Vastaukset otsikolla “mie tiiän” osoitteeseen info(ät)realdeal.fi. Vastausaikaa on vuoden loppuunasti ja voittajalle on luvassa säkillinen palkintoja. 

18.12.08 @ 00.00 Torstai 18.12.2008

Joulukalenteri 18.12.Torstain ajan kaikki talvitakit -30%. Volcom, Matix, Icon, Altamont, Krew

Näitä paitoja taas saatavilla kaikein kokoisena. Löytyy nettikaupasta

-Vaikka kohta on joulu, ollaan Exact Sciecen t-paidassa jo pääsiäisenajan tapahtumissaExact Science Last Supper 39Ä

Tässä toisessa on kuvattuna Muskan uus pirttiExact Science Hood Music 39Ä

-Emerica tarjoaa hupparia myös lapsille sopivalla mitoituksella. Näissä huppareissa koot: lasten S - lasten XL.Emerica Flying The Flannel Youth Zip Hood navy 59Ä

Emerica Bludgeon Youth Zip Hood Black 65Ä

17.12.08 @ 00.00 Keskiviikko 17.12.2008

Joulukalenteri 17.12.

16.12.08 @ 00.00 Tiistai 16.12.2008

Joulukalenteri 16.12.New Era pipot pöyristyttävään hintaan vain tänään!

-LRG paitoja ja farkkuja lisättynettikauppaan. Esimerkiksi:LRG Lumber Party Flannel grape 79Ä. Tyylikäs flanellipaita jolla heruu niin pikkujouluissa kuin uutenavuotenakin.

LRG Pinhead Jean black 109Ä. Tästä farkusta tarjolla sekä vähän leveempi classic 47fit että naftimpi true straight fit.Molemmat ihan kingejä.

15.12.08 @ 00.00 Maanantai 15.12.2008

Joulukalenteri 15.12.

-Uudet LRG hupparit nyt hyllyssä ja nettikaupassa:LRG Modern Arts Half Zip Hoody white 109Ä

LRG Repeat Offender Zip Up Hoody black 99Ä

LRG Where Eagles Dare Zip Up Hoody black 89Ä

LRG Reap What You Sew Zip Up Hoody black 109Ä

LRG High Plains Zip Up Hoody purple 109Ä

14.12.08 @ 00.00 Sunnuntai 14.12.2008

Joulukalenteri 14.12.

13.12.08 @ 00.00 Lauantai 13.12.2008

Joulukalenteri 13.12.

Parit vielä pikkujouluista

Lisää kuvia Häppärin sivuilla .

-Pulju auki huomenna sunnuntaina klo 12.00-15.00. Huomiselle vielä extrana kovan joulukalenteritarjouksen lisäksi uusKingpin(se lehti, ei se pultti) jokaiselle dekin ostajalle!

12.12.08 @ 00.00 Perjantai 12.12.2008

Joulukalenteri 12.12. Eilinen luukku jäi pikkujoulutumussa tulematta mutta tänään ammutaankin sitten astetta kovemmalla kamalla:Kyllä. Kaikki New Era lippikset perjantain ajan 29Ä (max 150kpl/talous)

-Uuutta LRG hupparia, farkkua, flanellia ja t-paitaa nyt hyllyt väärällään. Kuvia piakkoin.

Pikkujouluissa oli tunnelmaa:

10.12.08 @ 00.00 Keskiviikko 10.12.2008

Joulukalenteri 10.12.

-Pistetäänkö pukinkonttiin Daewon vai sen kalossit?DVS Daewon 9 CT brown suede 69Ä

-Tänään se sitten palkitaan. Kymmenen vuoden odotus. SƒƒMƒSTEN LEFFA on oikiasti valmis! Get ready for the visual beatdown!

-Lizard King = täys king.

09.12.08 @ 00.00 Tiistai 9.12.2008

Joulukalenteri 9.12.

-Uus hieno väri matalasta blazerista:Nike Blazer Low SB boulder/white 79Ä

08.12.08 @ 00.00 Maanantai 8.12.2008

Joulukalenteri 8.12.

>

07.12.08 @ 00.00 Sunnuntai 7.12.2008

-Sunnuntain luukku paljastuu jo tänään näin itsenäisyyspäivän kunniaksi.

Joulukalenteri 7.12.

05.12.08 @ 00.00 Perjantai 5.12.2008

-Joulukalenteri 5.12.

Real Dealin pikkujoulut ja kädenvääntö challenge lähestyy.Leo ja Tarzan alkaa olla jo tikissä

Nikulalla ja Osmolla vielä vähän tekemistä.

04.12.08 @ 00.00 Torstai 4.12.2008

-Joulukalenteri 4.12.

-Muutama uus huppari:Emerica Hsupreme Flannel Hood dirty white 69Ä (niin mieheen)

Es Jacker Hood red 69Ä (ohuen matskun ansiosta savottahommat hoituu ilman turhaa hikoilua)

-TänäänMorley @ 45

03.12.08 @ 00.00 Keskiviikko 3.12.2008

-Joulukalenteri 3.12.

-Parit uudet Lakait:Manchester Select black suede 65Ä

Mercer red nubuck 65Ä

02.12.08 @ 00.00 Tiistai 2.12.2008

-Toka luukku:

-Tämän viikon lukujärjestys. Keskiviikko:

-Torstai

01.12.08 @ 00.00 Maanantai 1.12.2008

-Joulukuun alkaminen tarkoittaa sitä että joulukalenterista saa avata ekan luukun. Real Dealin joulukalenteristaei tule suklaata eikä viimeisestä luukusta löydy ketään seimessä loikoilemassa. Meidän kalenterista paljastuu joka päivä uusierikoistarjous joka on voimassa sen kyseisen päivän ajan. Eka luukku:

-Altamontin holiday malliston kamat jyrähti kaupalle. Tarjolla flanellihupparia, nappipaitaa, t-paitaa sun muuta.Altamont Cardinal Hood purple 99Ä

Altamont Depth Button Down Shirt red 65Ä

  Altamont Heads On Sticks Tee black 35Ä

Loput Altamont kamat kannattaa tarkastaa nettikaupasta

29.11.08 @ 00.00 Lauantai 29.11.2008

-Fiiliskampetta Enjoilta:Sumi Hoody kelly 69Ä

Sumi Hoody grey 69Ä

Hand Gesture Tee army green 29Ä

Colada Tee royal 29Ä

Veikko keeps it gangsta

-Huomenna, sunnuntaina, putiikki auki klo 12.00-15.00. Sunnuntai speciaalina hupparin ostajalle Real Deal t-paita kaupan päälle!

28.11.08 @ 00.00 Perjantai 28.11.2008

-Special kalossia Lakailta. Telford recycled, jonka materiaaleina on käytettymuiden Lakain kenkien valmistuksessa jääneitä hukkapaloja ja ylijäämämateriaaleja. Tämän takia jokainenpari on yksilöllinen ja väritykseltään erilainen. Kansainvälistä ja ajattelevaista!Lakai Telford recycled 85Ä

ALA in LA

-Hangupin foorumilta bongattua kamaa mutta oli pakko laittaa myös tänne.Kova ilta.

26.11.08 @ 00.00 Keskiviikko 26.11.2008

-Uusimmat Niket:Nike Dunk Mid Pro SB marina/black 89Ä

Nike Blazer Elite SB black/black-varsity red 89Ä

Nike Dunk Hi Pro SB black/white 95Ä

Nike Zoom Air Harbor black/pilgrim 69Ä

Kohtalaisen kovvaa!

05.11.08 @ 00.00 Keskiviikko 5.11.2008

Loskan ryöppyäminen naamalle tarkoittaa sitä että on talvi ja on aika pukeutua talvitakkiin:Altamont Shadow black 120Ä. Tyylikäs hupparitakki sherpavuorella. Jos Sammy Bacalla palelee, kääriytyy se just tähän loimeen.

Matix Amaretto Jacket black plaid 119Ä. Marc Johnson puolestaan käyskentelee tiluksillaan tässä ryijyssä

Matix Crimson 2 Jacket khaki 119Ä. Approved by the king of capsel.

Nettikauppaanlisätty paljon LRG uutuuksia:LRG The Trooper Flannel catalina blue 79Ä. Chicolla tämä alituiseen päällä.

LRG The Trooper Flannel grape 79Ä. Tämä kans.

Tomppa ennen vanhaan kun jalka oli vielä kunnossa. Hardflip in ≈bo

01.11.08 @ 00.00 Sunnuntai 1.11.2008

-Real Deal avoinna tänään sunnuntaina klo 12.00-16.00. Hyllyssä mm. uutta talvitakkia Matixilta!!

30.10.08 @ 00.00 Torstai 30.10.2008

Nike Blazer SB black/white pitkästä aikaa hyllyssä. Koot 6-11, hoida omas ennen kun taas loppuuNike Blazer SB black/white 79Ä

26.10.08 @ 00.00 Sunnuntai 26.10.2008

Lance Mountainin ja C.R Stecykin miehissäjuonimaBlazer nyt pirtissäNike Blazer Premiun SB solar orange 79Ä

Wieger varmaanki stoked kundien värivalinnasta

-Hiukkavaaran hallin aukioloajat tälle talvelle: ma-pe 16.00-21.00 ja la & su 12.00-18.00. Maanantai iltaisinikämiesten vuoro klo 20.00—>. Mahdollisesta lastenvuorosta ja bmx-vuorosta infoa lähipäivinä.

just a reminder

24.10.08 @ 00.00 Perjantai 24.10.2008

Wu-Tom 21v. Kundi senkun vanhenee ja komistuu!

Kellarista löytyi kuollut humma.

-Oilinki kovana Australiassa. Chiman ja muiden kingien kanssa on otettu niin mieheen ja jalkaa komistaa uusiWet Willy tatuointi. Keep it gangsta bro!

20.10.08 @ 00.00 Maanantai 20.10.2008

-Uudet Real Deal pipot pirtissäEsimerkiksi:

Official Beanie black/white 19Ä

Official Beanie olive/black 19Ä

Inmate Beanie navy/orange 19Ä

Inmate Beanie burgundy/gold 19Ä

17.10.08 @ 00.00 Perjantai 17.10.2008

-Nyt ollaan siinä vaiheessa syksyä että Hiukkavaaran halli avaa ovensa. Tämä spektaakkelitapahtuu syysloman kunniaksi maanantaina 20.10. Syyslomalla halli auki ma-pe klo. 14.00-21.00 ja la & su klo 12.00-18.00. Jäsenmaksujavoi käydä maksamassa Real Dealissa maanantaista alkaen. Samalla hoituu myös kuukausikortit ja sarjaliput kohalleen.Lasten vuoroista, pyörävuoroista sekä talven aukioloajoista infoa ens viikolla.

Kensipoika 20v! Aivan ihanaa.

Obsterix sai pojan!

Wu-Tom bailaa ku jalka on kenenä. Eka kuvassa Pikku-Nasu New Yorkissa, tokassa Iisalmessa

-Ja bailausta luvassa myös illalla nelivitosessa.Keskikerroksessa kinkerit alkaa jo kaheksalta eli kämpille ei kannata jäädä koko illaksi vatkaamaan.Alkuillasta luvassa erittäin kiinnostavaa kamaa mm. dj Psyko Hane ja Tykopaatin stand-up setti!——————————————————>

16.10.08 @ 00.00 Torstai 16.10.2008

Kapselin Kingi 32v! Kaikilla on ihanaa.

-Nike täydennyksiä pirtissä. Lisäksi uutena mallina Nike Blazer Low Premium SB khaki/grape 79Ä

Tuominen flippaa kaikkein korkeimmalle. Ainakin oman ikäsistä. 

10.10.08 @ 00.00 Perjantai 10.10.2008

-ALAn uudet tuotteet nettikauppassaCheck it out !!!

07.10.08 @ 00.00 Tiistai 7.10.2008

-Uutta New Era pipoa ja suikkaa lisätty nettikauppaanEsimerkiksi:

New York Yankees Basic Knit navy 25Ä

Boston Red Sox Buffalo Plaid team color 45Ä

-Adidas Campus Vulc dark sandback in stock

-Huomenna nelivitosessa Jay Honey & Chicago Pekka ei Children of Bodom niin kuin Kalevassa luki—->

18.09.08 @ 00.00 Torstai 18.9.2008

-Nike kalossia ja vaatetta lisätty nettikauppaanEsimerkiksi:

Nike Dunk Mid Pro SB black/aqua fuel blue 89Ä

Nike SB Striped Crew cerise 69e

Nike SB Flanel Fitted Hat aqua 29Ä

-Es Accel TT royal/white tarjolla nyt pöyristyttävään tarjoushintaan 49Ä !!!

-Häppärin sivulla kuvareportaasiaviime viikonlopun kuvausreissusta Luulajaan.

-Tuomisen blogissa tarjolla traileria

07.09.08 @ 00.00 Sunnuntai 7.9.2008

-Houston we have a mies. Teknistä kenetiikka pukkaa, päivitykset jäissä yms. Ens viikolla homma pitäis jälleen olla hanskassa.Uutta gearia pirtissä joka tapauksessa ihan kauhiasti. Zoo York, Altamont, Volcom, CTRL, hupparia, t-paitaa, takkia, reppua… tuhannen.

 

-Real Deal oli mukana Ukkohallassa viime viikonloppuna Reilisepon minikisoissa. Kisat oli kovat, samoin Seppo.Tiukan väännön jälkeen tulokset olivat seuraavat:

1.Tuominen (250Ä)

2.Nilikki (150Ä)

3.Keso (100Ä)

Oheisessa kuvassa paikallisia kundeja ja äärimmäisen tarkasti ohjeiden mukaan kasattu teltta

13.08.08 @ 00.00 Keskiviikko 13.8.2008

-Kaikki tietää että Arto vetää nykyään Gravisille. Kaikki tietää myös sen että Etniesin Arto kakkonenoli ihan kingi kalossi. Viimeiset Etnies Artot nyt pöyristyttävän halvalla.Etnies Arto 2 olive 69Ä

-Kelit kylmenee, ryijyä niskaan:Nike SB Woven Jacket 99Ä

-Viime viikoilla ollu häitä, nyt vietetään synttäreitä:Perjantaina Funky Friday 3v synttärit NELIVITOSESSA feat. Pef-Money & Jay-Honey. Live speciaalina Olli-PA. LauantainaReal Deal 5v. synttärit Hovinsuon parkilla + iltabileet Wingerissä. Kovempaa ku mikkään!————————->

11.08.08 @ 00.00 Maanantai 11.8.2008

-Tarzan ja Tiina, onnea niiiiiin tuhannen!

Nuoripari hamuaa kakkua

Morley

Kanttori ja sulhanen

Happy Hour dekit ja renkaat sekäVans kengät lisättytuotesivulle. Pistä tilaten tai hae pirtistä.Jokaiselle Vans+Häppäri combon ostajalle/tilaajalle Real Deal t-paita kaupan päälle tämän viikon ajan!

Uutta suikkaa pirtissä: La Dodgers authentic (yllä), New York Yankees authentic (klassinen navy/white väritys), La Dodgers ja New YorkYankees black on black (musta suikka mustalla logolla).

08.08.08 @ 00.00 Perjantai 8.8.2008

Uudet Häppärit hyllyssä! Lisäksi muutama kappale “Minkätyyppistä” dvd:tä vielä nopeimmille hintaan 15Ä.

Ana back in business

Kellarissa esillä dekki poikineen.

Uusia ja vähän vanhempiakin kuvia lisätty kuvat/videot -sivulle.

-Tänään Ii-Tunes ennakkoklubi nelivitosessa feat. dj J-Honey, dj Teppo-Mono & dj Illyana. ALAn soundia laidasta laitaan. Sinneniinkö olis jo.

07.08.08 @ 00.00 Torstai 7.8.2008

-Q-Stockista jäi muutama festariedition t-paita jotka on nyt lisättytuotesivulle.

Paula Pimppi t-paita 12Ä (by Jyrki Nissinen)

Outoa Seksiä t-paita 10Ä

TunnelmiaReal Dealin kojulta Q-Stockista.

-OG Oulu Posse kingi Kade vei viikonloppuna Nadian vihille! Seuraava vurossa kaikesta päättäen Nikula. Onnea Kade & Nadia!

04.08.08 @ 00.00 Maanantai 4.8.2008

-Oksanen RIP.

03.08.08 @ 00.00 Sunnuntai 3.8.2008

Ruudolf kävi pirtissä.

01.08.08 @ 00.00 Perjantai 1.8.2008

-New Era lippiksiä lisätty tuotesivulle.Boston White Sox authentic 45Ä

-Parit uudet Vanssit:Vans AV3 snorkel blue/white 89Ä

Vans No Skool 2 polka check/kelly green 89Ä

Tervosella on kyllä kene poppi

-Tänään Ruudolf Instore!!!———————————————->

28.07.08 @ 00.00 Maanantai 28.7.2008

-uus viikko, uuet kengät:Es Square One black/dark grey 69Ä

Globe Haslam Sabaton earth/white 89Ä

Etnies Calli-Vulc white/black/green 69Ä

25.07.08 @ 00.00 Lauantai 25.7.2008

-Uutta kalossia:Nike Dunk Mid Pro SB Obsidian/red 89Ä

Nike Dunk High SB anthracite/metallic summit white 95Ä

Nike Paul Rodriguez 2 Zoom Air High white/cement 109Ä

Vans Chukka Low black/indy 79Ä

Tänään Q-Stockissa Ricci Rucker!!!

13.07.08 @ 00.00 Sunnuntai 13.7.2008

Real Deal Summer Tour 2008 starttaa tänään. Suuntana on Malmö, muuten kaikki auki (haavi, pers, pullo ohjaamossa, nauhat, sepalus etc.).Viime kesän reissullahan näyttitältä. Jos tiiätte Etelä-Ruotsista jotain ihanmahtavia spotteja niin saa laittaa vikkiä pef(ät)realdeal.fi. Paras spotti eli sen tarjoaja palkitaan gearipussilla. Shalom!

09.07.08 @ 00.00 Keskiviikko 9.7.2008

-Uunituore väri matalasta blazerista pirtissä:Nike Blazer SB varsity royal/black 79Ä

20.06.08 @ 00.00 Perjantai 20.6.2008

-Virtuaalinen Real Deal jää tänään kahden viikon kesälomalle. Sen aikana tuotesivulle ei päivity tietoja uusista tuotteista vaanajankohtaisen tilanteen esim. New Era lippisten suhteen saat soittamalla kaupalle numeroon 08 312 0781.

-Juhannusaattona Real Deal on auki klo 10.00-13.00. Holtitonta juhannusta!

17.06.08 @ 00.00 Tiistai 17.6.2008

Fressiä ryijyä Friscosta. Erittäin hienoja Upper Playground t-paitoja tiskissä nyt eka kertaa näillä leveyksillä.Esimerkiksi:

Jason tee 39Ä

Owl tee 39Ä

-Huomenna Wingerissä pikkusen kovvaa———>

12.06.08 @ 00.00 Torstai 12.6.2008

Lakai Carrol Select white suede 75Ä

Tumen reissujengi senkun kasvaa. Kiitos käynnistä ja tervetuloa jälleen ens vuonna!

09.06.08 @ 00.00 Maanantai 9.6.2008

Oltiin Rovaniemellä skaterockissa

-Henkka voitti, Keso toka, Tarmo kolmas ja Morley kova.

05.06.08 @ 00.00 Torstai 5.6.2008

-Uutta Kalossia:

Emerica Hsu black/white 89Ä

Es Garcia 2 black/brown TARJOUS 69Ä !!!

Lakai Telford royal leather 85Ä

-TƒNƒƒN !!!—————————————————>

04.06.08 @ 00.00 Keskiviikko 4.6.2008

-Uus Adidas:Adidas Campus Vulc dark sand/fresh yellow/running white 69Ä. Nämä toimii, kysy vaikka Busenitzilta tai Tuomiselta.

-Parit Niket lisätty tuotesivulle

02.06.08 @ 00.00 Maanantai 2.6.2008

SK8ROCK !!!

27.05.08 @ 00.00 Tiistai 27.5.2008

-Tänään Game Of Skate Hovinsuolla! Mukana kundejaPanama Reijosta lähtien.

Uus NIFI blogi. Check it!

26.05.08 @ 00.00 Maanantai 26.5.2008

Huomenna Hovinsuon parkilla Es Game Of Skate klo 18.30 alkaen. Kisaan ilmoittautumiset parkilla tiistaina taiennakkoon Real Dealissa.

Loppukuun special! Toukokuun loppuun saakka “newcastle” dunkkien ostajalle tuopillinen NewcastleaWingeristä samaan hintaan. Eri reilua ja ennen kaikkea kansainvälistä!

-Kuvia lauantain parkkisessioilta .

23.05.08 @ 00.00 Perjantai 23.5.2008

-Uudet Tikari, Aste ja Lamina kamat pirtissä. Completen ostajalle Real Deal t-paita kaupan päälle toukokuun loppuun saakka!

Sippola tänäänKalevassa.

19.05.08 @ 00.00 Keskiviikko 19.5.2008

-Tänään club Tuuliajo @ Winger featuring Kuk-One & Rekku-K birthday festival type of celebration!!! ———>

-Real, Antihero ja Krooked dekkejä, Thunder trukkeja, Spitfire renkaita & Lucky laakereita uusi satsi tiskissä.

19.05.08 @ 00.00 Maanantai 19.5.2008

-New Era ja Krew lippiksiä uusi lähetys pirtissä!!!

14.05.08 @ 00.00 Tiistai 14.5.2008

-Uutta Nikea:Nike Dunk Low Pro SB dark charcoal/light pink 89Ä

Nike Trainer 2 SB Urban Haze/Tweed 119Ä

Nike Zoom Air Classic SB black/orange blaze 75Ä

13.05.08 @ 00.00 Tiistai 13.5.2008

-Kundit kävi Levillä.Kuulemma nifi reissu.

12.05.08 @ 00.00 Maanantai 12.5.2008

-Tehtiin viikonloppuna vähän remonttia ja laajennettiin Juhanin levynurkkaa.Samassa rytäkässä tehtiin kellariin gallerian tilalle pooli.Tommi rakensi poolin tukirakenteetraksalta pöllityistä lankuista ja vanerin kappaleista. Kyllä nyt kelpaa.

08.05.08 @ 00.00 Torstai 8.5.2008

-Kyllä, arvasit ihan oikein. Uutta suikkaa:LA Dodgers Dot Matrix multicolor 45Ä

LA Dodgers Photosynthesis kelly 45Ä

New York Yankees J3 grey 45Ä

Morley tänään keikalla Helsingissä ja lauantaina Tampereella———————————————————————————————>

03.05.08 @ 00.00 Lauantai 3.5.2008

-Hello Helsinki! Real Dealin hyllystä tuttuaKik’s jaLocksteady vaatetta tarjolla viikonloppuna myös HelsingissäKierrätystehdas -tapahtumassa Kaapelitehtaalla.

Kotila kierrättää kaiken aireista lähtien. Eka backside, sitten frontside ja sitten taas backside. Indy air nosebone Tukholmassa.

29.04.08 @ 00.00 Tiistai 29.4.2008

-Uutta rohkeaa suikkaa, esim

LA Dodgers Isosceles 45Ä

Loput uudet suikat löytyytuotesivulta.

25.04.08 @ 00.00 Lauantai 25.4.2008

24.04.08 @ 00.00 Torstai 24.4.2008

-Altamont -kisan voittaja on selvillä. Vastauksia tulituhannen mutta paras vastaus kysymykseen"Miksi Altamont on tänä keväänä kovinta kammaa?” saatiin Ilmari Karhulta:

“‘Cause Reynolds is the Boss of Fos and gnardogs like

Sammy Baca, who is one bad motha fucka.

Theodis Beasley, attacking like Bruce Lee,

technical and smooth, see?

Kenny Hoyle, not quite like Tom Penny or Boyle

Bryan Herman ain’t no German,

spreaddin’  hammers like sperm’n

Garret Hill will kill but still chill.

Almont team rips the flips and grabs,

proof is in flicks’n photographs

by Patrick O’Dell

Does it ring a bell

yo this shit is gonna sell!

Covered up with art of Neck Face,

Almont in the place,

spring 2000 and eight!”

-Vastauksessa Altamont oli kirjoitettu kahdesti väärin mutta ei annetta sen haitata. Palkinto, Altamonttuotepaketti, lähtee postiin huomenna.

-Altamontin ohella pirtissä myös muuta kovvaa: LRG t-paitaa ja farkkua, Adidas Campus Vulc white (!!!),Etnies ja Es lippiksiä, Emerica vöitä ja lompakoita sekä Häppärin Veli Zion Faz -nimikkolautaa. I wanna sing saatana!

20.04.08 @ 00.00 Sunnuntai 20.4.2008

-HIUKKAVAARAN SKATEHALLI TIEDOTTAA

-Hiukkavaaran halli sulkee ovensa kesän ajaksi. Maanantaina ja tiistaina halli vielä auki klo 17-18 jotta kaikki saa kamansa haettuapois hallilta. Syksyllä sitten taas. Hyvää kesää kaikille!

18.04.08 @ 00.00 Perjantai 18.4.2008

ALTAMONT IS HERE!

Kyllä! Altamontin ryijyä saa tästä edes päinReal Dealista. Sen kunniaksi pistetään pystyynkisa, johon osallistuaksesi sinun täytyy vastatakysymykseen “Miksi Altamont on tänä keväänä kovinta kammaa?” Parhaasta perustelusta palkinnoksi lähtee Altamont tuotepaketti (t-paita+huppari+lippis).Vastaukset ens keskiviikkoon mennessä osoitteeseen info(at)realdeal.fi.Höysteeksi vielä Altamont promovideo Puolasta.

Lisää suikkaa hyllyyn:New York Yankees Mimicry wheat/white 45Ä

16.04.08 @ 00.00 Keskiviikko 16.4.2008

-Vanssilta uutta pro kalossia ja Adidakselta lisää kevään uutuuksia:Vans J-Lay tie dye/enamel blue 85Ä

Vans Rowley Shambles black/high risk red/white 75Ä

Adidas Polson ST navy/white 69Ä

-Ja New Eralta tietenkin suikkaa:New York Yankees Horizon Darks black/orange 45Ä

New York Yankees Markye white/wonder 45Ä

Chicago White Sox Squares white 45Ä

-Tikarin leffan ensi-illassa, Helsingissä, ei soittanut Poika ja Hirviö vaan Poika ja Jake. Leffaa vaarmaankin kohta myösmeillä?

15.04.08 @ 00.00 Tiistai 15.4.2008

-Ne jotka fiilistelee turtlesia vetää nämä dunkit jalkaan purppuran värisillä nauhoilla. Donatellon muistolle.Muut pitää paskan aitona eli ruskeena. Kovvaa anyways.Nike Dunk Mid Pro SB baroque brown/radiant green 89Ä

-Iso satsiSpitfire -renkaitaThunder -trukkeja sekäAntihero jaReal -dekkejä pirtissä.

11.04.08 @ 00.00 Perjantai 11.4.2008

Wannabe Rytsölä fs smithgrind

-Viikonloppuna ASA

09.04.08 @ 00.00 Keskiviikko 9.4.2008

-Adidas t-paitaa:Adidas Big Boot Tee white 35Ä

Adidas Castrucci Tee white 35Ä

-Lisäksi Matix, Lakai ja DVS t-paitaa, takkia yms. Sekä kenkiä Vanssilta.

Klassikkoa odotellessa.

06.04.08 @ 00.00 Sunnuntai 6.4.2008

-Nike suikkaa:Nike SB Diego Fitted Hat blue chill29Ä

Nike SB Diego Fitted Hat tranquil 29Ä

Nike SB Diego Fitted Hat black 29Ä

Uudet Häppäridekitpirtissä.Leffat tiskissä maanantaina.

ASA Oulussa perjantaina ja lauantaina. Pe Teatrialla ja la SASsissa.

02.04.08 @ 00.00 Keskiviikko 2.4.2008

-Nike SB tarjoaa army henkistä takkia ja t-paitaa kevään koitoksiin. Jos Rambo tulis pirttiin ni se poistais molemmat.Nike SB Military Jacket urban haze 99Ä

Nike SB Woodgrain Tee urban haze 29Ä

Wu-Tom ja Chet Thomas Darkstarin tourilla Barcelonassa.

01.04.08 @ 00.00 Tiistai 1.4.2008

-New Era suikkaa:SF Giants 2-Color scarlet/white/sky blue 45Ä

Boston Red Sox black on black 45Ä

New York Yankees white on white 45Ä

-Kevään eka Adidas:Adidas Campus Vulc black/university red/running white 79Ä

31.03.08 @ 00.00 Maanantai 31.3.2008

Mitä se Panama

28.03.08 @ 00.00 Perjantai 28.3.2008

-Iso satsi Krew ja New Era suikkaa hyllyssä. Krewiltä myös farkkua ja t-paitaa. Kuvat lähipäivinä.

26.03.08 @ 00.00 Keskiviikko 26.3.2008

-Kevään uutta Nikea:Nike SB Zoom Air Harbor black/black 69Ä

Nike Blazer Premium SB cappucino/blue chill 79Ä

Nike Air Classic SB dark cayenne/bronzine 75Ä

Lisäksi uusia Nike SB t-paitoja ja LRG-huppareita lisättytuotesivulle

22.03.08 @ 00.00 Lauantai 22.3.2008

-Kovvaa Kammaa yotubessa:Sippola ja kumppanit toka kertaa päissään ja Joonas“God Däääääm” Pahkala. Siimat naamalle.

-Kuuntele kuka on ykskovimmista.

-Nuoret, naimattomat naiset huomioHörssi on kaupungissa!

22.03.08 @ 00.00 Lauantai 22.3.2008

-New Era suikkaa:Boston Red Sox authentic 45Ä

LA Dodgers authentic 45Ä

SF Giants authentic 45Ä

-Tänään Morley nelivitosessa! Soitanta alkaa jo kymmeneltä, elä missaa.——————————>

20.03.08 @ 00.00 Torstai 20.3.2008

Hanna-Leena Ruottinen VIERAILIJAT 20.3.ñ19.4.2008Kellarigalleriassa.

-Dekit ja t-paidat pirtissä Melodican kevätmallistosta.Tyylikkäitä paitoja nyt myös tytöille!

19.03.08 @ 00.00 Keskiviikko 19.3.2008

-Uutta suikkaa Analogilta:Analog Pong Flexfit Cap strartus 29Ä

Analog Adaptatioin Flexfit Cap true black 29Ä

18.03.08 @ 00.00 Tiistai 18.3.2008

-Hämmästyttävä uus Nike SB, Pennyn pro model Supralta, Reynolds3 Emericalta ja Es:n Square One:Nike Zoom Tre A.D. white/true red 109Ä

Supra Sport green suede 89Ä

Emerica Reynolds3 brown/blue 85Ä

Es Square One black/white 69Ä

14.03.08 @ 00.00 Perjantai 14.3.2008

11.03.08 @ 00.00 Tiistai 11.3.2008

-Uutta suikkaa ja kalossia:

New York Yankees Bloated clown 45Ä

Nike SB Dunk Pivot Cap black 29Ä

Nike Tonal SB Fitted Cap black 29Ä

C1rca The Renegade black/denim 89Ä

C1rca Lopez 50 69Ä

DC Smith 1.5 black/polka dots 89Ä

-Old, Fat & Slow oli taas kohallaan viikonvaihteessa. Tulokset ja myöhemmin myös videota ja kuviatäältä

-Hangupin sivut on nyt sitten laitettu uuteen uskoon. Tarjolla on ties mitä,mm. Hangup tv jonka eka jakso on selvästikki kammaa. Hyvä Anssi!

02.03.08 @ 00.00 Maanantai 2.3.2008

-Täysin pöyristyttävät poistopäivät Real Dealissa maanantaista lauantaihin. Kovvaa kammaa halavalla.Tuu pirttiin tai pistä tilaten.

-Stepan uutukainen “MC” -levy ja uudet Stepa t-paidat nyt tiskissä. Molemmilla hintaa 15Ä. Ainakin ne ketkä oli lauantaina keikallaDealissa tai Nelivitosessa tietää kuinka kovvaa ja minkätyyppistä. Suositellaan kaikille.

-Hiukkavaara Hallriders kisakooste ladattavissa täältä. Movina tai avina,samoja erejä.

-Joko levyt on katottuna keskiviikon levykirppikselle?

29.02.08 @ 00.00 Perjantai 29.2.2008

-Uudet LRG:t nyt tuotesivulla.LRG Top Villains tee 39Ä

-Uudet suikat myös:Philadelphia Phillies Wool Lux Puffy sky 45Ä

New York Yankees black on black 45Ä

-Kevään eka Vans hyllyssä:Vans No Skool 2 plaid black 89Ä

28.02.08 @ 00.00 Torstai 28.2.2008

-Eka satsi kevään uutta LRG:tä pirtissä. T-paitaa ja farkkua. Tässä parit maistiaiset, loput kuvat huomennatuotesivulla.LRG Grass Roots One tee purple 35Ä

LRG Cursivus tee gold 39Ä

-Wu-Tom kovana Häppärin sivulla.Ens viikonloppuna sama kundi puolikova puntissa Oulussa. Kansainvälistä.

27.02.08 @ 00.00 Keskiviikko 27.2.2008

Ei ikärajaa, ei pääsymaksua, ei järkiä, tervetuloa!!!

Ilmaiset myyntipaikat! Tuhannen kuuntelupistettä! Kovvaa kammaa joka formaatissa! Hulluja diilejä! Rahhaa! Lämsää (not)! Ens keskiviikkona!

26.02.08 @ 00.00 Tiistai 26.2.2008

-Sippola Turussa ja muita kovia kuvia tarjoaa ALApo69.Myös Oilingin kuvat on hyvä tarkastaa aina välillä.Jos Slapin foorumeilla vittuillaan kaikille niin näillä sivuilla meininki on kyllä ihan päinvastainen. Awesome! Unreal! Nice! Great! Loving it!

-Pena Burmassa.

25.02.08 @ 00.00 Maanantai 25.2.2008

Uus Stepa kuunneltavissa Myspacessa . Most ALA.Ja levynjulkkarit Nelivitosessa lauantaina———————————-> Check it!

21.02.08 @ 00.00 Torstai 21.2.2008

-Real Deal department of ill mathematics presents:Millä kengillä Hiukkavaaran hallilla skeitataan.Lähteenä on käytetyy hallilla säilytyksessä olevia kenkiä. Mitä se Aristoman?

-Mitä seZoo York?

Yhdennäköisyys Ginon kanssa on häkellyttävä

18.02.08 @ 00.00 Maanantai 18.2.2008

HIUKKAVAARA HALLRIDERS TULOKSET

ALLE 18V

1. Joonas Pahkala

2. Kasperi Kropsu

3. Kalle Kannianen

AVOIN

1. Jani Tihinen

2. Toni Kärkkäinen

3. Jyrki Pyörnilä

NIKE SB BEST TRICK

1. Joonas Pahkala, fs noseblunt nollie flip out ditsin ekstensioniin

Kuvia kisoista löytyy tästä .

16.02.08 @ 00.00 Lauantai 16.2.2008

-Hiukkavaara Hallriders -skeittikisojen takia suljemme tänään, lauantaina poikkeuksellisesti jo klo 15.00 !!!

15.02.08 @ 00.00 Perjantai 15.2.2008

-Eilen tuli coveragea Iijokiseudussa ja tänään on aika laittaa jauhot suuhun uudella videopätkällä.Huomenna Joonas voittaaskeittikisat hallilla. Klassista.

-Reggae music inna 45 special tonite:

14.02.08 @ 00.00 Torstai 14.2.2008

-Lauantain virallinen ohjelma: Hiukkavaara Hallridersiin kolmelta, Morley Lentävässä kymmeneltä jonka jälkeen loppuillaksi TuuliajolleMilouhun. Kivvaa mutta kovvaa———————————————————————————————————->

-Arkiston helmiä feat. Joonas Pahkala.

11.02.08 @ 00.00 Maanantai 11.2.2008

Oulun Rullalautailijat ry ja Suomen Rullalautaliitto järjestää kevään aikana skeittikoulun Hiukkavaaran hallilla:

Oilinki rakensi hallille pömpelin. Omasta mielestä niin fiilis, Tuomisen mielestä kammaa, Sippolasta kene.

-Loost Koos video.

06.02.08 @ 00.00 Keskiviikko 6.2.2008

Ei voitettu taaskaan.

06.02.08 @ 00.00 Keskiviikko 6.2.2008

On taas aika ottaa miehestä mittaa.

Sippola kiertueella viikonvaihteessa

Tuotevalikoima sen kun laajenee. Jäätävää.

03.02.08 @ 00.00 Sunnuntai 3.2.2008

Tallinnanreisskuvat.

31.01.08 @ 00.00 Torstai 31.1.2008

-Real Deal department of ill mathematics presents:Millä trukeilla Hiukkavaaran hallilla skeitataan

Pitäiskö tuosta Tensorien osuudesta olla huolissaan?

Huomenna kuvia Tallinnan skeittikisoista

30.01.08 @ 00.00 Keskiviikko 30.1.2008

-Uutta kalossia:

Nike SB Blazer Low Premium black/black 79Ä

Nike SB Zoom Team Edition black moss/medium silver 85Ä

23.01.08 @ 00.00 Keskiviikko 23.1.2008

-Parit suikat ja takki tuoreeltaan:

Nike SB Patchwork Windrunner black 99Ä

Nike SB Space Dye Fitted Cap 29Ä

New Era New York Yankees Authentic 45Ä

22.01.08 @ 00.00 Tiistai 22.1.2008

Firman piikkiin

Pojasta mieheksi?

21.01.08 @ 00.00 Maanantai 21.1.2008

-Real Deal Ripoff ja Esa Keeper T-paitoja jälleen saatavilla kaiken kokoisina (S-XL)Real Deal Ripoff Tee 22Ä

Esa Keeper Tee 10Ä

-Uutta t-paitaa Nikelta:Nike SB Type Tee white 29Ä

Nike SB Type Tee black 29Ä

-Leo kävi Rollossa takomassa

19.01.08 @ 00.00 Lauantai 19.1.2008

-Enis vei Simpel Sessionin viime vuonna mutta tänä vuonna on vain yksiennakkosuosikki.

- LRG farkut lisätty tuoteosioon.

Esim. LRG Straight Root Fit Jeans dark indigo 89Ä

18.01.08 @ 00.00 Perjantai 18.1.2008

Tänään Nukulle!

17.01.08 @ 00.00 Torstai 17.1.2008

-Real Deal department of ill mathematics presents:Millä dekeillä Hiukkavaaran hallilla skeitataan.Lähteenä on käytetyy hallilla säilytyksessä olevia completeja (55kpl). Tutkijat haluavat kiittääkaikkia completen omistajia yhteistyöstä ja hyvästä mausta. Ens viikolla vuorossa trukit.

15.01.08 @ 00.00 Tiistai 15.1.2008

14.01.08 @ 00.00 Maanantai 14.1.2008

ESA # 6. Etenee aina välillä

11.01.08 @ 00.00 Perjantai 11.1.2008

-Tämän päivän ohjelma: Hommaa lisää vaatteita vaatekaappiin jalähe uudet vaatteet päällä baariin. Baarin nimi on 45 special koska siellä on RIGHTEOUZ NIGHTZ ja livenä LOOST fuckin KOOS!——————————————————->

-Vetiset vinyylit kisaan tuli mukavasti vastauksia ja tiukan taistelun jälkeen voittajaksi selviytyi Mikko Ikonen Järvenpäästä.11 oikein, kovvaa! Jätkälle lähtee huppari. Kaikki oikeat vastaukset on listattuna oheiseen kuvaan.

-Samppa tarjoaa uutta kivikovaa rainaa:

09.01.08 @ 00.00 Keskiviikko 9.1.2008

-Tuoteosiossa LRG huppareita ja t-paitoja ALE hinnoin!!!Lisäksi röyhkeitä uutuuksia, esimerkiksi “Bearly Legal” -kääntötakki 249Ä

Arkeen etuperin

ALAlle käännettynä.

-Tuomisen ja Wu-Tomin muistolle.

08.01.08 @ 00.00 Tiistai 8.1.2008

-Pistetään eilisen vesivahinkokuvan tiimoilta kisa pystyyn.Tehtävänä on tunnistaa kuvasta mahdollisimman monta levyä kannen perusteella. Vastaukset perjantaihin mennessä info(ät)realdeal.fi.Kovimmalle tietäjälle lähtee Real Deal huppari.

Tämä linkki oli jo hangupin foorumilla mutta pakko laittaa tännekin:tuhtia settiä

07.01.08 @ 00.00 Maanantai 7.1.2008

-Mustaa Nike SB suikkaa heti viikon alkuunNike SB Icon Cap black 29Ä

-Vesivahinko baarin kellarissa + levyt laatikossa lattialla =

kurttuista kantta ja märkää vinyyliä.

05.01.08 @ 00.00 Lauantai 5.1.2008

-Uutta Lakaita inna pirtti:

Lakai Koston Select navy 75Ä